۱۲۰ میلیارد ریال از اعتبار ستاد مدیریت بحران شهرستان بروجن جذب شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار بروجن گفت: امسال ۱۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات ستاد مدیریت بحران برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های این شهرستان جذب شد.

به گزارش ایرنا، فتاح کرمی روز شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بروجن تاکید کرد: این مبلغ از اعتبارات ماده ۱۷ مدیریت بحران سال گذشته جذب شد و در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بروجن قرار گرفت.

وی با اشاره و به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر آغاز بارش‌ها از نیمه دوم مهرماه در چهارمحال و بختیاری افزود: به‌همین منظور تمامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان بروجن باید نسبت به بازسازی و لایروبی مسیل‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

کرمی تصریح کرد: تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی و آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در شهرستان بروجن با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین در نشست پدافند غیرعامل شهرستان بروجن یادآور شد: تشکیل کمیته‌های ۱۱ گانه زیرمجموعه پدافند غیرعامل در این شهرستان از سوی مسوولان دستگاه‌های اجرایی متولی و مرتبط عملیاتی شود.

فرماندار بروجن اظهار داشت: در این راستا ارائه برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن برای کاهش آسیب‌پذیری و افزایش تاب‌آوری مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: تسریع در احداث زیرگذرهای جاده بروجن به لردگان به خوزستان و نصب نیوجرسی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان بروجن است که باید عملیاتی شود.

کرمی به نشست سه ماه قبل در خصوص بررسی مشکلات بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) بروجن اشاره و تاکید کرد: نتایج و مصوبه‌های این نشست هنوز عملیاتی نشده است.

وی افزود: در این راستا دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری باید نسبت به عملیاتی شدن مصوبه‌ها به‌ویژه نصب برق اضطراری و فاز دوم شبکه برق این بیمارستان اقدام کند.

فرماندار بروجن تصریح کرد: اجرای فیبر نوری و پایش تصویری در تمامی شهرهای این شهرستان با اولویت در دستور کار شهرداران و مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد.

کرمی یادآور شد: هیچ‌کدام از طرح‌های عمرانی شهرستان بروجن نباید بدون پیوست پدافند غیرعامل اجرا شود.

به گزارش ایرنا، بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است‌.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha