۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل اردوگاه‌های دانش آموزی خراسان‌شمالی اختصاص یافت

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز سه اردگاه دانش آموزی در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز شنبه در شورای آموزش و پررش خراسان شمالی اظهار کرد: از این میزان اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل منابع ملی و ۱۰ میلیارد ریال نیز از محل منابع استانی اختصاص یافته است.

وی افزود: اینک وضعیت اردوگاه های دانش آموزی استان از نظر امکانات و فضای مود نیاز مناسب نیست و تنها اردوگاه دانش آموزی بجنورد به بهره برداری رسیده است.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: اردوگاه دانش آموزی بجنورد با توجه به مکان مناسب در صورت تکمیل می تواند به اردوگاه ملی تبدیل شود.

حسین نژاد با تاکید بر ایجاد نمازخانه های مناسب در مدارس خراسان شمالی، گفت: جدای از اینکه طرح های آموزشی در دست اجرا باید دارای نمازخانه مناسب باشد در مدارس قدیمی نیز باید فضایی مناسب برای نمازخانه در نظر گرفته شود.

وی افزود: از سوی دیگر مدیران مدارس نیز باید برای اقامه نماز جماعت برنامه ریزی مناسب و جدی داشته باشند.

حسین نژاد با بیان اینکه اجرای برنامه های فرهنگی و اعتقادی در مدارس باید پر رنگ تر شود، گفت: دشمنان با بهره گیری از فضای مجازی باورهای دینی نوجوانان را نشانه گرفته اند بنابراین ضرورت دارد تا برنامه های فرهنگی و دینی در مدارس پر رنگ تر از گذشته اجرا شود.

به گزارش ایرنا، ۱۹۲ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار و ۵۰ باب آموزشگاه استان زیر نظر ۲۰ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha