معاون پارلمانی رییس جمهور: شخصیت‌های عرصه مقاومت را باید به جامعه معرفی کنیم

مشهد-ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: شخصیت‌های جبهه مقاومت را باید به جامعه معرفی کنیم تا فرزندان ما بیاموزند و بدانند که انسان چقدر می‌تواند تاثیرگذار و منشاء خیر باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد حسینی شنبه شب در هشتمین اجلاس مجاهدان در غربت در تالار قدس حرم مطهر رضوی در مشهد افزود: کسانی که در مسیر انبیای الهی هستند و با عزم جزم اهداف الهی را دنبال می‌کنند باید تکریم شوند و از آن‌ها یاد شود و تکریم شخصیت افرادی از جمله سید عیسی طباطبایی درسی است که از قرآن و از کلام وحی آموخته‌ایم.

وی ادامه داد: با سه کلیدواژه و مفهوم ایمان، هجرت و جهاد که بارها در قرآن تکرار شده، تحولات زیادی رخ داده است. از صدر اسلام هجرت به مدینه و حبشه و پس از آن هجرت امیرالمؤمنین(ع) به کوفه نیز موجب اتفاقات بزرگی در تاریخ شده است. علاوه بر این در طول تاریخ علمای بزرگی را می‌بینیم که هجرت کردند و توانستند منشاء خیر و برکت باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور اظهار کرد: اگر مقاومت نبود امروز لبنان در اشغال اسرائیل بود و معلوم نبود اصلا فلسطینی در منطقه باشد و اگر مقاومت و پایداری مردم ایران نبود، انقلاب اسلامی به پبروزی نمی‌رسید.

حسینی تصریح کرد: مقاومت یک بحث عقلانی است و راهی جز آن وجود ندارد و مردان این عرصه باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه سید عیسی طباطبائی از ابتدا در خط امام(ره) و رهبر انقلاب راسخ بوده است، افزود: وی از دامغان تا لبنان این مسیر را طی کرده و ما امروز شاهد اقدامات اساسی ایشان هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین درخصوص نمایندگان پارلمانی کشورهای حوزه مقاومت نیز گفت: این ارتباط و هم‌اندیشی می‌تواند بسیار موثر باشد. نمایندگان ما تجارب ارزنده‌ای دارند و این تبادل اندیشه و فکر می‌تواند بسیار موثر باشدکه باید از این قدرت و موقعیت به خوبی استفاده شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: هرچه نیروهای مقاومت در مجالس کشورهای اسلامی تقویت شوند، می‌توانند موضع‌گیری بهتری داشته باشند و در برابر استکبار بایستند.

وی بیان کرد: اخیرا شاهد قرآن سوزی در اروپا بودیم و خوشبختانه رییس جمهور ما در سازمان ملل از کلام وحی سخن گفتند و این اقدام را به خوبی محکوم نمودند.

به گزارش ایرنا هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تالار قدس حرم مطهر رضوی، با حضور نمایندگان جبهه مقاومت ولایت‌مداری از ۶ کشور با هدف تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند، برگزار شد.

تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین «سیدعیسی طباطبایی» نماینده امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در کشور لبنان، از جمله برنامه‌های نخستین روز هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» بود.

این اجلاسیه تا فردا ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha