نگاه درست به مجاهدان، فرهنگ جهاد را ترویج می‌کند

مشهد-ایرنا- رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: تقدیر و گرامیداشت مجاهدان داخلی و بین‌المللی فرهنگ جهاد و خدمت را ترویج می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری روز شنبه در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان غربت با بیان اینکه گرامیداشت مجاهدین داخلی و بین المللی حمایت از جریان حق طلب در مقابل ظلم ستیزی است، گفت: زندگی مجاهدان به ویژه مجاهد حجت‌الاسلام و المسلمین عیسی طباطبایی، نمونه ای از حیات طیبه است چرا که برکات زندگی آنان شامل همه مردم می‌شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به ابعاد شخصیتی حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی تصریح کرد: ایشان در نجف به دنیا آمدند و در نوجوانی به ایران آمد و در حوزه‌های علمیه دامغان و قم ادامه تحصیل داد و در سایه خفقان و ظلم دوره ستمشاهی، به لبنان عزیمت کرد و از همان ابتدا به دنبال ریشه کنی ظلم در منطقه بود.

دستاوردهای جهان اسلام مرهون برکات ائمه اطهار است

نماینده مقام معظم رهبری در لبنان نیز در این مراسم اظهار کرد: دستاوردهای جهان اسلام مرهون برکات ائمه اطهار و معصومین است که این برکات شامل زندگی من نیز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی طباطبایی گفت: به همت مجاهدت مجاهدین، اکنون بسیاری از کشورها از زیر سلطه رژیم صهیونیستی خارج شده‌اند و به ثبات رسیده اند.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان یکی از رهبران مبارزه علیه جریان کفر، نقش مهمی در برپایی جریان‌های مقاومت داشته و اکنون به عنوان‌ یک نماد علیه ظلم شناخته می‌شود.

نگاه درست به مجاهدان، فرهنگ جهاد را ترویج می‌کند
به گزارش ایرنا هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در تالار قدس حرم مطهر رضوی، با حضور نمایندگان جبهه مقاومت ولایت‌مداری از ۶ کشور با هدف تجلیل و تکریم از حماسه آفرینان و مجاهدان در غربتی که در تاریکی و خفقان شیاطین زمان، مشعل هدایت و رهبری مسلمانان آزاده جهان را برافروختند، برگزار شد.

تجلیل از حجت الاسلام و المسلمین «سیدعیسی طباطبایی» نماینده امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در کشور لبنان، از جمله برنامه‌های نخستین روز هشتمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» بود.

این اجلاسیه تا فردا ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha