استاندار خراسان‌شمالی: امیدآفرینی محور فعالیت روابط عمومی‌ها باشد

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در جامعه باید محور فعالیت روابط عمومی‌ها در بخش های گوناگون باشد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی خراسان شمالی اظهار کرد: برگزاری انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی سالجاری است که دشمن می خواهد با بهره گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی مردم را نسبت به آن بی تفاوت کند.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و ناامیدی مردم هستند باید روابط عمومی ها و دستگاه های اطلاع رسان وظایف خود را دقیق انجام دهند.

حسین نژاد تصریح کرد: دستگاه های اطلاع رسان می توانند با تولید محتواهایی امیدبخش مردم از دستاوردهای نظام اسلامی آگاه و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی با تاکید بر مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: نظام اسلامی در بخش های گوناگون اقدامات ارزشمندی انجام داده است که گاهی اوقات اطلاع رسانی خوبی از این دستاوردها انجام نمی شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: گرچه برخی از مشکلات در جامعه وجود دارد اما روابط عمومی ها باید مردم را از آخرین اقدامات انجام شده در بخش های گوناگون برای رفع مشکلات مردم آگاه کنند.

حسین نژاد تصریح کرد: رفع برخی مشکلات زمان بر و نیازمند جذب اعتبارات است که این موضوعات باید برای مردم بازگو شود.

تاکید بر پیوست رسانه ای طرح ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز گفت: تمامی فعالیت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی استان باید پیوست رسانه ای داشته باشد.

تقی صادقی افزود: با ایجاد پیوست رسانه ای شاهد همراهی، مشارکت و مطالبه گری مردم خواهیم بود.

وی گفت: دولت سیزدهم در شرایط خاصی کشور را تحویل گرفت و تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است که باید هنرمندانه برای مردم تبیین شود.

صادقی با اشاره به ضعف برخی ادارات خراسان شمالی در اطلاع رسانی عملکردها، گفت: متاسفانه برخی از دستگاه های دولتی با وجود اینکه اقدامات خوبی انجام داده اند اما از بیان آن ناتوان هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی با ۹ شهرستان واقع در شمال شرق کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha