جنجال در لیگ یک؛ دیدار خیبر و داماش با صورت خونین داور نیمه تمام ماند + فیلم

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان در هفته چهارم لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران (لیگ آزادگان) به دلیل کتک خوردن داور نیمه کاره ماند.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد با داماش گیلان در هفته چهارم لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران (لیگ آزادگان) با جنجال بزرگی همراه بود. این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد آغاز شد.

قضاوت این مسابقه را میثم حیدری برعهده داشت.

در دقیقه ۶، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه خیبر خرم آباد اتفاق افتاد. پاس اشتباه رو به عقب مدافع خیبر به مهاجم داماش رسید و او در حالی که قصد عبور از دروازه‌بان رقیب را داشت سرنگون شد، اما داور دستور به ادامه بازی داد تا اعتراض تند بازیکنان و مربی داماش را به همراه داشته باشد.

شروع مجدد بازی در همین صحنه جنجال بزرگی را رقم زد که باعث شد داور با صورت زخمی به رختکن رفته و بازی را تعطیل کند.

حمله بازیکنان خیبر خرم آباد باعث شد تا مهاجم این تیم با ضربه سر دروازه داماشی‌ها را باز کند. کادر فنی داماش که پس از اعتراض همچنان در کنار زمین حضور داشتند، پس از باز شدن دروازه تیم‌شان وارد زمین شدند و با سرعت به سمت میثم حیدری رفتند و به این داور حمله کردند که موجب زخمی شدن صورت او شد.

بازی پس از این صحنه و حمله به داور مسابقه، متوقف شد و میثم حیدری و کمک‌های او تصمیم گرفتند به رختکن بروند تا کار نیمه تمام بماند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha