هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال؛ توقف و شکست مدعیان به سود مس سونگون

تهران- ایرنا- توقف سایپا و چادرملوی اردکان و شکست پارس جنوبی برابر حریفانشان در هفته چهارم لیگ دسته اول سبب شد تا مس سونگون صدرنشین با دیگر مدعیان فاصله بگیرد.

به گزارش ایرنا، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان با برگزاری ۶ بازی امروز دوشنبه به پایان رسید.

در دیدارهای امروز، سایپا با تساوی بدون گل برابر مس کرمان متوقف شد تا با کسب اولین تساوی پس از سه برد متوالی، ۱۰ امتیازی شود و در رده دوم جدول قرار بگیرد.

در دیگر دیگر حساس امروز پارس جنوبی دیگر مدعی این فصل برابر استقلال آبی‌پوش ملاثانی ۲ بر صفر شکست خورد تا ۹ امتیازی باقی بماند و به رده چهارم سقوط کند.

در سایر دیدارها، چادرملوی اردکان ۲ بر یک آریو اسلامشهر را شکست داد و با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار گرفت، نفت مسجد سلیمان هم در بابل مقابل دریابی بابل با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

فجرشهید سپاسی هم در ادامه روند یک برد و یک باخت در میان، پس از شکست هفته گذشته، این هفته پیروز شد و توانست نفت و گاز گچساران را در شیراز یک بر صفر شکست دهد.

همچنین دیدار تیم‌های خیبر خرم‌آباد و داماش گیلان هم به دلیل کتک خوردن داور نیمه‌تمام باقی ماند.

در پایان رقابت‌های هفته چهارم لیگ دسته اول، تیم مس سونگون با ۱۲ امتیاز در صدر قرار دارد، سایپا و پارس جنوبی با ۱۰ امتیاز به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم جا گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha