۳ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۱
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85238894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی باارزش پاس گناوه در لیگ فوتبال ساحلی کشور

گناوه - ایرنا - تیم پاس جوان گناوه در هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به یک برد باارزش در برابر آداک نوشهر دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار حساس نماینده استان بوشهر موفق شد در وقت اضافه با نتیجه چهار بر سه برابر نماینده نوشهر به پیروزی رسید.

این دیدار شامگاه دوشنبه در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس بندرگناوه و در یک هوای شرجی و رطوبت بالا در وقت قانونی با نتیجه سه بر سه پایان یافت و به وقت اضافه کشیده شد که پاس گناوه با زدن یک گل توسط احسان آزموده پیروز این رقابت شد.

گل های تیم پاس جوان گناوه توسط محمود مسعودنیا ۲ گل، محمدجواد پناهی و احسان آزموده و گل های تیم آداک نوشهر را علی درویش ۲ گل و سینا رحمتی به ثمر رساندند.

داور اول این دیدار برعهده ابراهیم حبیبی افتخار از استان کهگیلویه و بویراحمد، داور دوم محمد عشافلی از استان خوزستان، داور سوم امید خزایی از تهران و داور وقت نگهدار محسن بنی سعید از خوزستان بود.

ناظر داوری این دیدار پرگل را بهزاد جلوه شب از استان بوشهر و نماینده سازمان فدراسیون فوتبال عدنان مدنی از استان هرمزگان و مهدی محمدپور از استان البرز برعهده داشتند.

آداک نوشهر از ۲ بازی قبلی به ۲ پیروزی و پاس جوان گناوه در هفته اول با قید قرعه با استراحت روبرو شد و در هفته دوم مقابل نماینده آبادان شکست خورده بود.

مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در ۲ گروه برگزار می شود که تیم پاس جوان گناوه با تیم‌های ساحل فرح آباد، آداک نوشهر، جهان نژادیان آبادان، دهیاری ملاباشی یزد، زردپوشان سیاهکوه اردکان و موج نوین گناوه هم گروه است.

در پایان این مسابقات از هر گروه یک تیم به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور صعود می کند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha