مدیرکل فرهنگ و ارشاد یزد: هنرستان‌ها محل تلاقی علم و هنر هستند

یزد-ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: هنرستان‌ها محل تلاقی علم و حرفه و هنر هستند و ما در سطح استان چهار هنرستان داریم که همگی موفق بوده و توانسته‌اند هنرآموزان دانش آموخته بسیار موفقی را پرورش دهند.

به گزارش ایرنا، "احسان عابدی" روز سه‌شنبه در بازدید از هنرستان دخترانه شفق اردکان ، افزود: با توجه به این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای هنرستان است لذا ما نیز در شروع آغاز سال تحصیلی به واسطه هنرستان‌های هنرهای زیبا در این رویداد بزرگ سهیم هستیم.

وی ادامه داد: در سال های اخیر شاهد افتخارات خوبی از سوی هنرستان ها بوده ایم و امیدواریم یکی از بهترین نسل های هنرمندان را داشته باشیم و توام با تحصیل در زمینه حرفه آموزی و پرورش استعداد های دانش آموزان نیز اقدامات موثرتری انجام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: استعدادهای بسیار موفقی در هنرستانها تحصیل می کنند و امسال رتبه دو کنکور نیز توسط محصلین این هنرستانها در رشته هنر کسب شده که نشان می دهد اگر حمایت صورت گیرد قطعا شاهد آینده بسیار روشن تری در این زمینه خواهیم بود .

عابدی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی افزایش رشته های مختلف در این هنرستان ها را دارد و امیدواریم با همکاری مسئولان شاهد اجرایی شدن این امر باشیم تا بتوان تعداد بیشتری از محصلین را جذب نمود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha