۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85239458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان: تیم شایسته و در خور شان آبادان خواهیم بود

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: با توجه به جذب بازیکنان جدید، تیم شایسته و در خور شان نام آبادان در لیگ برتر بسکتبال ایران خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هماد سامری سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همیشه برگشت به خونه واقعا قابل وصف نیست آبادان خانه من هست، همیشه مردم آبادان حتی زمانی که نبودم محبت آنها شامل حالم می‌شد.

وی در خصوص روند تمرینات تیم پالایش نفت آبادان گفت: هفته سوم از تمرینات پرفشار پیش فصلمان رو سپری کردیم ۲ بازیکنان تیم در خدمت تیم ملی هستند که تا بیستم مهرماه به تیم ملحق می‌شوند و بر اساس برنامه ریزی جلو می‌رویم تا شرایط خوبی را برای شروع مسابقات فراهم کنیم.

سرمربی پالایش نفت آبادان در خصوص مشکلات جذب بازیکنان به دلیل مبالغ بالای قراردادها بیان کرد: به نظر من اتفاق خوبی است که مبالغ قراردادهای امسال بیشتر از سال‌های قبل بود و رقم قراردادها با توجه به قیمت ارز و تورم و شرایط موجود بازیکنان نمی‌توانستند با رقم‌های فصل‌های گذشته و یا با افزایش کم شرایط مناسبی داشته باشند.

سامری افزود: اسپانسرها حمایت کردند و شرایط به این صورت شد که اکنون چند تیم خوب در لیگ برتر داریم که رقم‌های قرارداد خوبی با بازیکنان بسته‌اند، امیدوارم حضور بخش خصوصی در لیگ برتر تداوم داشته باشد تا بتواند به روند گردش بازیکنان در تمامی تیم‌ها کمک کند.

وی در خصوص دیدارهای تدارکاتی تیم پالایش نفت آبادان گفت: در روند آماده سازی تیم یک هفته مانده به مسابقات رو در نظر گرفتیم برای اردوی تدارکاتی که بتوانیم سه یا چهار بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم و آخر هفته جاری زمان قرعه کشی مسابقات است و تاریخ دقیق شروع لیگ از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: طبق تاریخ دقیق برنامه مسابقات برای اردوی تمرینی و مسابقات تدارکاتی و دوستانه می‌توایم برنامه ریزی کنیم.

سامری اظهار کرد: با توجه به تغییرات پیش آمده در بخش مدیریت و کادر فنی، امسال چالش‌هایی رو در پیش رو خواهیم داشت که با حمایت مدیران بالادستی شرکت پالایش نفت همه آماده رویارویی با این شرایط هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.

سامری افزود: باشگاه، کادر و تیم با هم همدل هستند، همه مشکلات و شرایط را می‌دانیم و همه تلاشمان را می‌کنیم که آماده باشیم، به هر حال امسال ۶ یا هفت تا تیم بسیار خوب در لیگ هستند که اکثرا باشگاه‌ها بازیکن خارجی خوبی جذب کردند.

وی اظهار کرد: همین امر شرایط امسال رو نسبت به سال‌ پیش بسیار متفاوت کرده است و امیدواریم با کمک و حمایت‌های باشگاه و شرایطی که داریم یک تیم خوب رو برای حضور در مسابقات آماده کنیم.

سرمربی بسکتبال پالایش نفت در خصوص تعداد زیاد بازیها و فرسایشی بودن لیگ گذشته گفت: لیگ امسال تا آنجایی که اطلاع دارم قرار است به صورت رفت و برگشت و پلی آف برگزار شود و مرحله دومی ندارد و به صورت روال همیشگی برگزار خواهد شد و تعداد بازیها از سال پیش کمتر است همین امر جای اشتباه کردن را برای تیم‌ها کمتر می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha