وحدت مردم در دوارن دفاع‌مقدس مانع بسیاری از تجزیه طلبی‌ها شد

اهواز - ایرنا - مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس گفت: وحدت مردم در دوارن دفاع‌مقدس مانع بسیاری از تجزیه طلبی‌ها شد

به گزارش ایرنا سرهنگ "محسن ملک‌پور" روز سه‌شنبه در آیین راه‌اندازی یادمان شهید غلامرضا رهبر با حضور محسن بهاروند، مدیر کل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در خبرگزاری ایرنا خوزستان اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس با تمامی سختی‌هایی که داشت اما حقانیت ایران و نظام را برای همه روشن کرد.

وی با بیان اینکه دفاع از مرز و خاک ایران تنها دستاورد دفاع مقدس نبود بیان کرد: در جنگ تحمیلی توانمندی‌های زیادی بروز و ظهور کرد که همدلی و وحدت مردم علیه باطل مهم‌ترین بخش آن بود.

مسئول بسیج اقشار سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در ادامه به جریان‌جنگ ترکیبی اخیر و نفرت پراکنی دشمن در رسانه‌های معاند اشاره کرد و عملکرد رسانه‌های کشور را در برخورد با این اتفاقات افتخار آمیز دانست.

وی در بخش دیگر سخنان خود خبرگزاری جمهوری اسلامی را از خبرگزاری‌های پیشرو در حوزه اطلاع رسانی عنوان کرد.

ملک‌پور با اشاره به در پیش بودن کنگره ملی شهدای خوزستان در اسفند ماه سال جاری توضیح داد: راه‌ندازی یادمان شهدای رسانه می‌تواند به عنوان اقدامی خلاقانه موج آفرینی کند و امید است این حرکت استمرار داشته باشد.

به گزارش ایرنا مراسم رونمایی از یادمان شهید "غلامرضا رهبر" از شهدای رسانه خوزستان برای نخستین بار در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان با حضور محسن بهاروند مدیرکل استان های خبرگزاری ایرنا، سجاد بهمئی، مسئول بسیج رسانه استان و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

غلامرضا رهبر، خبرنگار شهید صدا و سیمای جمهوری اسلامی در تاریخ ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید. غلامرضا رهبر نوع خاص و جذاب از گزارشگری را در جریان جنگ تحمیلی بنیان نهاد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha