۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
کد خبر: 85239767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه کلیدی‌ترین ابزار آگاهی بخشی در جامعه است

اراک - ایرنا - رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار گفت: رسانه کلیدی ترین ابزار آگاهی بخشی در جامعه است

به گزارش ایرنا، « قاسم فراهانی » روز سه شنبه در نشست رسانه‌ای یادواره شهید محمدمهدی ثامنی افزود: ایجاد رسانه‌های آزاد کلید ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش اتحاد در بین مردم است و این مهم افزایش آگاهی فکری و سیاسی مردم را به همراه دارد.

رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان در بسترسازی برای شور و نشاط سیاسی و اجتماعی در برهه‌های مختلف کارنامه درخشانی از خود ثبت کرده‌اند.

فراهانی اظهار کرد: آموزش مردم از مهمترین وظایف رسانه‌ها بوده و افزایش ارایه آموزش در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شور و نشاط سیاسی مردم را به همراه داشته و نیاز است این مهم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در دستور کار رسانه ها قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این نشست گفت: این استان در حوزه تقدیم شهدا به دفاع مقدس رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده‌ است و برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان از جمله اقدامات در زمینه ترویج ایثار و شهادت در جامعه بوده‌ است.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» افزود: اقدامات قابل توجهی در حوزه تولیدات فرهنگی در استان مرکزی انجام شده و نیاز است در حوزه دستاوردهای دفاع مقدس ده‌ها جلد کتاب منتشر شود و در این حوزه اقدام و ایده های نو و جدید در استان مرکزی را پیاده سازی شود.

وی ادامه داد: باید با تقویت رسانه‌ها در برابر توطئه‌ها و میدان مبارزه رسانه ای دشمنان ایستاد و توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز جوانان در تمام عرصه‌ها حضور داشتند و جنگ در دست فرماندهان جوان بود و روحیه جهادی فرماندهان دفاع مقدس که عمده آنها در سن جوانی و کمتر از سی سال بودند ، منجر به پیروزی انقلاب شد.

استان مرکزی ۶۲۰۰ شهید والامقام در راه اسلام و قرآن اهدا کرده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha