تسهیل امور مردم مهمترین جهاد تبیین دستگاه‌های اجرایی است

ساوه - ایرنا - رییس بسیج ادارات، کارمندان و وزارتخانه های کشور گفت: ادارات برای نقش آفرینی در تحقق جهاد تبیین باید با ابداعات تنوع خدمتی به امور مردم در عرصه های مختلف تسهیل کنند.

سردار سرتیپ فضل الله کفیل، روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان ساوه اظهار کرد:دشمن بعد از ناکامی‌های مختلف خود برابر مردم ایران در دوران دفاع مقدس تا جبهه مقاومت و نقش آفرینی سراسر سلیمانی از مقابله نظامی کاملا منصرف شده و زاویه حرکت های سخت و نظامی سخن خود را به سمت جنگ ترکیبی و شناختی تغییر داده است.
استکبار حتی توان تغییرهای سیاسی با حضور نظامی خود را ندارد
وی اضافه کرد: در سایه این اقدامات امروز انقلاب اسلامی به قدرتی رسیده که حرکت نیروی اول قدرت جهان را به گونه ای متوقف کرده که استکبار امروز حتی با حضور نظامی خود نیز توان انجام تغییرات سیاسی در کوچکترین کشورها و حتی مناطق تحت سلطه خود هم نیستند.
رئیس مرکز هماهنگی و هم اندیشی راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اینکه به خاطر همین شکست های متوالی برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون استکبار رویکردهای خود را به جنگ های ترکیبی تغییر داده که نمونه آن در سال گذشته با محوریت جنگ شناختی نشان دادند که با هوشیاری و هدایت های رهبری در این جنگ مبتنی بر دروغ و اکاذیب نیز ناکام ماندند.
وی با بیان اینکه پاسخ در رزم نرم و شناختی تنها با جهاد تببین با شیوه ها و ابزارهای نوین و ادبیات اقناعی و ارتباط درست با جوانان است افزود: اما جهاد خدمت مهمترین شیوه و راهوار دستگاه های اجرایی برای تحقق جهاد خدمت برابر دشمنان در جنگ ترکیبی و شناختی است.
سردار کفیل گفت: کارگزاران دستگاه های اجرایی افسر و فرمانده جهاد هستند و کسب رضایت‌مندی مردم مهمترین وظیفه آنان است چراکه رضایت مردمی از دستگاه های اجرایی در اصل رضایت‌مندی از انقلاب و نظام است.
وی یاداور شد: آمار روزانه مراجعه پنج میلیون نفر به ادارات شایسته نظام اسلامی نیست و مسوولان دستگاه های اجرایی باید از جهاد تبیین برای تسهیل امور مردم استفاده کنند و در این راستا از تعطیلی امورات مردم جلوگیری شود.
دفاع مقدس یک فریضه الهی است
وی افزود: جنگ در تمامی اذهان پذیرفته و قابل قبول نیست اما به دلیل اینکه جنگ تحمیلی نبردی ناخواسته، نابرابر و تحمیل شده بوده و مردم ایران براساس یک فریضه و امر الهی دفاع کردند از آن به عنوان دفاع مقدس یاد می کنند.تسهیل امور مردم مهمترین جهاد تبیین دستگاه‌های اجرایی است


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha