یک واحد تولیدی با حمایت بسیج سازندگی در سرپل ذهاب افتتاح شد

قصرشیرین- ایرنا- همزمان با هفته دفاع مقدس روز سه شنبه با هدف محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال بهره برداری از یک واحد تولیدی پرورش قارچ با ۹ میلیارد ریال اعتبار با حمایت بسیج سازندگی سپاه پاسداران این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار «مجتبی کاکایی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب در آیین افتتاح این واحد تولیدی گفت: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع احداث شده و قابلیت توسعه به یک هزار و ۲۰۰ متر را نیز دارد.

به گفته وی در این واحد تولیدی سالانه ۷۵ تن قارچ تولید می شود و زمینه اشتغال ۱۲ نفر را ایجاد کرده است.

به گفته کاکایی، این واحد تولیدی با حمایت مالی و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه به مبلغ ۹میلیارد ریال به کارفرما احداث شده است.

یک واحد تولیدی با حمایت بسیج سازندگی در سرپل ذهاب افتتاح شد

نشست راویان حماسه دوران دفاع مقدس در سرپل ذهاب

به گزارش خبرنگار ایرنا، همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس سومین نشست راویان حماسه دفاع مقدس باحضور ایثارگران و رزمندگان دوران جنگ تحمیلی و بسیجیان در سرپل‌ذهاب برگزار شد که بهمن کاکایی یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این نشست خاطراتی از آن دوران و شرایط دفاع مقدس را تشریح کرد.

گشایش نمایشگاه کتاب در سرپل ذهاب

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب نیز از گشایش نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان سرپل ذهاب طی امروز خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بزرگ ۵۰۰ عنوان با موضوعات مختلف با تخفیف ۵۰ درصد برای خدمت رسانی به عموم مردم در پارک شاهد عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «خسرو تمری» افزود: افزود: کتاب های موجود در این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف به نمایش گذاشته شده که از امروز به مدت ۱۰روز آماده بازدید علاقه مندان است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرزمشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha