۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85240063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در شرق غزه ۱۳ زخمی برجای گذاشت

تهران- ایرنا- منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند در حمله نظامیان صهیونیست به جوانان فلسطینی در شرق نوار غزه ۱۳ نفر زخمی شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی در شرق غزه تیراندازی کرده و گاز اشک آور شلیک کردند.

بر اساس این گزارش، ۱۳ فلسطینی از جمله چهار نفر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شرق غزه زخمی شدند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه مجددا مواضع مقاومت در شرق غزه را با پهپادهای خود هدف حمله هوایی قرار داده است.

از ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) گذشته، جوانان فلسطینی در چارچوب فعالیت‌های مردمی به رهبری جوانان فعال در حمایت از بیت المقدس و مسجد الاقصی اقدام به برگزاری تظاهرات در نزدیکی حصار مرزی غزه کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی از ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) گذشته و به دنبال از سرگیری اعتراضات و تظاهرات فلسطینی‌ها در اطراف نوار غزه، عبور و مرور کارگران فلسطینی از غزه به داخل سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ از طریق گذرگاه بیت حانون «ایرز» را ممنوع اعلام کرده است. این در حالی است که گذرگاه مذکور، تنها راه رفت و آمد افراد و به ویژه کارگران بین غزه و مناطق اشغالی سال ۱۹۴۸ است.

از سوی دیگر شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد که احتمالا یک شخصیت صهیونیستی که نامش ذکر نشده باهدف تلاش برای پایان دادن به اوضاع متشنج در غزه به قطر سفر کرده است.

رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر در پاسخ به تظاهرات فلسطینیان در مرز غره، اقدام به بمباران مناطق نظامی و نقاط دیده بانی نوار غزه کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha