اردوی آمادگی تیم ملی راگبی زنان ایران در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه - ایرنا - اردوی آماده‌سازی تیم ملی راگبی زنان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی استان کرمانشاه آغاز شد.

نایب رییس انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اردو دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی راگبی زنان ایران است که با حضور ۱۹ ورزشکار و چهار نفر کادر فنی از روز گذشته به میزبانی شهر کرمانشاه و در مجموعه ورزشی کوثر این شهر آغاز شد.

اسماء محمدی افزود: از مجموع ورزشکاران حاضر در این مرحله اسما باباجانی و اسما فخری از استان کرمانشاه حضور دارند که تمرینات خود را زیر نظر سرمربی تیم ملی کشورمان پشت سر خواهند گذاشت.

وی اضافه کرد: تیم ملی راگبی بانوان تمرینات خود را زیر نظر زهرا قربانی به عنوان سرمربی، زهره عینی از کرمانشاه به عنوان مربی، دنیا هنری سرپرست و زینب صابری به عنوان مدیر فنی تا ۱۲ مهرماه در کرمانشاه ادامه خواهد داد.

محمدی ادامه داد: مسابقات راگبی قهرمانی بانوان آسیا ۱۱ آبان ماه جاری به میزبانی دوحه قطر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، راگبی ۱۵ نفره یک ورزش گروهی مهیج است که در یک زمین چمن مستطیل با دروازه های H شکل در دو سوی زمین و یک توپ تخم مرغی شکل بازی می شود شکل دیگر این مسابقه با ۷ بازیکن انجام می شود که قوانین آن کمی متفاوت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha