رییس مجمع هیات انجمن‌های ورزشی استان کرمانشاه انتخاب شد

کرمانشاه- ایرنا- «سید حجت‌الله موسوی اجاق» امروز پنجشنبه در مجمع انتخابی هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه با حضور دبیر فدراسیون هیات انجمن‌های ورزشی کشور با کسب بیشرین رای ماخوذه به عنوان رییس این هیات در استان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ روز پنجشنبه مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان کرمانشاه با حضور مسئولان ورزشی کشوری و استانی در سرسرای هادیان ورزشگاه آزادی شهر کرمانشاه برگزار شد؛ که سید حجت الله موسوی اجاق به عنوان رییس، اسماء محمدی، نایب رییس، محمدرضا نقدی، شهرام اسدی و مژده باوندپور اعضای هیات رییسه، اسماعیل زراعی خزانه دار و رضا رستمی به عنوان بازرس برای چهار سال آینده انتخاب شدند.

گفتنی است سید حجت الله موسوی اجاق از مجموع ۱۷ رای اخذ شده؛ ۱۶ رای کسب کرد.

رای قاطع اکثریت به یک نفر نشانه همدلی و همسویی بین اعضا است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در این مجمع انتخاباتی با تبریک هفته تربیت بدنی؛ توسعه و ایجاد سلامت و نشاط در جامعه و بین مردم را از جمله وظایف مهم این اداره کل برشمرد.

«منوچهر حاتمی» در ادامه رای قاطع اکثریت اعضای انجمن های ورزشی به یک نفر را نشانه همسویی و همدلی آنها دانست و ابراز امیدواری کرد تغییرات جدی در راستای رشد و توسعه در انجمن های ورزشی با همکاری ورزش و جوانان در چهار سال آینده اتفاق افتد.

وی با بیان اینکه انجمن های ورزشی باید به دور از حواشی فقط بر رشد و توسعه خود متمرکز باشد، گفت: با پیشرفت و توسعه رشته های ورزشی آنان نیز می توانند روزی به هیات و فدراسیون ورزشی جداگانه ارتقا یابند.

چهار رشته انجمن های ورزشی در راه المپیکی شدن

دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی کشور نیز در این مجمع گفت: در حال حاضر در این فدراسیون ۲۰ انجمن ورزشی و یک انجمن حقوقی فعالیت می کنند و ۲ انجمن ورزشی نیز بزودی به این فدراسیون اضافه خواهد شد.

«مهدی سلاطی» در ادامه از اضافه شدن چند رشته ورزشی زیر نظر این فدراسیون مانند سافت بال و بیس بال، فوتبال آمریکایی، کریکت و لاکروس به رشته های المپیک خبر داد و افزود: بزودی هم در مورد رشته ورزشی سپک تاکرا نیز تصمیم گیری خواهد شد.

وی در ادامه به استعدادهای فوق العاده استان کرمانشاه در رشته های ورزشی مانند راگبی( فوتبال آمریکایی) و سپک تاکرا اشاره کرد که در سطح کشور حرف اول می زند و از اعضای جدید هیات انجمن های ورزشی استان خواست در راستای توسعه و رشد ورزش های تحت نظر خود بیش از بیش تلاش و کوشش نمایند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه هم اکنون دارای بیش از ۹۳ هزار نفر ورزشکار بیمه شده است که در مقایسه با پارسال ۴۷ درصد افزایش یافته است؛ ورزشکاران کرمانشاهی در سال جاری موفق به کسب بیش از ۶۰ مدال بین المللی در سطح آسیا و جهان شده اند که این امر نشان دهند وجود استعدادهای ناب در رشته های مختف ورزشی در این استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha