استاندار یزد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس تحقق بیانیه گام دوم را شتاب می‌بخشد

یزد-ایرنا- استاندار یزد به هفته پر افتخار هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس تحقق بیانیه گام دوم را شتاب می‌بخشد.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی، روز چهارشنبه در همایش جوانان انقلابی تمدن ساز که همزمان با هفته دفاع مقدس در مسجد حظیره یزد برگزار شد، افزود: ایام الله زمان های خاص و تاریخ ساز در هر ملت و جامعه‌ای است که علی رغم کوتاه بودن آن دوران، آثار آن مدت‌ها باقی خواهد ماند.

وی ادامه داد: برخی از لحظات در عمر انسان‌ها و جوامع، بسیار مهم، اثرگذار و ماندگار است و سراسر دفاع مقدس ملت بزرگ ایران، ایام الله است و باید دائماً تکرار و یادآوری شود تا این رشادت ها مورد الگو و استفاده همه اقشار مختلف و بویژه جوانان نیز قرار گیرد.

استاندار یزد: استفاده از فرهنگ دفاع مقدس تحقق بیانیه گام دوم را شتاب می‌بخشد

استاندار یزد گفت: خداوند متعال نعمت‌های الهی زیادی به ما داده که یکی از نعمت های الهی ، رهبری الهی و همچنین تسلط بر سرنوشت خود است و اطاعت کامل ملت بزرگ ایران از رهبری الهی خود در طول ۸ سال دفاع مقدس باعث پیروزی شد .

فاطمی ادامه داد: طبق فرمایش حضرت امام خمینی(ره) ، ملت ایران از امت عصر حجاز پیامبر، بهتر، معنوی‌تر، مسلمان‌تر و در صحنه‌تر هستند و این موضوع در اطاعت از دستور ایشان مبنی بر شکسته شدن حصر آبادان به وضوح دیده می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: استفاده هر چه بیشتر از فرهنگ دفاع مقدس برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد و نقشه و مسیر راه نیز فرهنگ دفاع مقدس و تبعیت از ولایت فقیه است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha