مطالبات شهرداری از خانواده‌های یزدی دارای سه فرزند به صورت قسطی دریافت می‌شود

یزد- ایرنا- سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با موافقت همه اعضای شورای اسلامی شهر و با هدف اجرای سیاست‌های حمایت از خانواده، تقسیط بدهی خانواده‌های دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال به شهرداری، مورد تصویب قرار گرفت.

حجت الاسلام سیدمحمدناصر حیدری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: یکی از رویکردهای شورای شهر و شهرداری یزد حرکت در مسیر اجرای سیاست‌های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است، لذا بر اساس مصوبه امروز شورای شهر یزد همه افرادی که شامل ماده ۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورخ ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ هستند، می‌توانند بدهی خود به شهرداری ر به صورت قسطی پرداخت کنند.

وی ادامه داد: در مصوبه شورای اسلامی شهر یزد مقرر شد تا خانواده های دارای ۳ فرزند زیر ۲۰ سال که به شهرداری یزد بدهی دارند، مطالبات شهرداری را بدون پرداخت نقدی و به طور کاملا قسطی و بدون دریافت سود سالانه پرداخت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس این مصوبه و رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد ، در کمیسیون مرتبط با مسائل اجتماعی و خانواده طرح ها و اقدامات دیگری نیز در ارتباط با حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستور کار قرار دارد که پس از تصویب در شورا، به اطلاع شهروندان دارالعباده یزد خواهد رسید .

مطالبات شهرداری از خانواده‌های یزدی دارای سه فرزند به صورت قسطی دریافت می‌شود

حدود نیمی از جمعیت یک میلیون و دویست هزار نفری استان یزد در مرکز این استان سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha