بیش از ۸۰۰ هزار مسافر در اردبیل جابجا شدند

اردبیل- ایرنا- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابجایی بیش از ۸۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان جاده ای استان در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا رضا شیرین زاده روز چهارشنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان اصلاندوز گفت: امسال ۸۰۸ هزار مسافر در ناوگان جاده ای جابجا شدند این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل ۸۰۶ هزار و۸۹۰ مسافر جابجا شدند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۳۰ هزار و ۵۹۸ برگ بارنامه در استان صادر شده است که شهرستان اردبیل با صدور بیش از ۶۹ هزار برگ بارنامه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد در ۶ ماهه گذشته بیش از ۴۱۱ هزار نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس،۳۲۸ هزار و ۷۸۵ نفر مسافر با وسیله نقلیه سواری و ۶۷ هزار و۵۷۵ نفر مسافر نیز با وسیله نقلیه مینی بوس از استان جابجا شده اند.

به گفته شیرین زاده، در مدت یاد شده ۴۶۴ هزار و ۴۱۱ مسافر از شهرستان اردبیل،۴ هزار و۳۳۹ نفر مسافر از شهرستان نیر،۶ هزار و۸۵۸ نفر مسافر از شهرستان نمین،۲ هزار و۷۲۷ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار،بیش از ۶۳ هزار نفر از شهرستان پارس آباد به مقاصد مختلف جاجبا شده اند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از ۷۳ هزار نفر مسافر از شهرستان خلخال،۳ هزار و۸۰۳ نفر مسافر از شهرستان کوثر،۴۷ هزار و۶۳۴ نفر مسافر از شهرستان گرمی ،بیش از۱۲۶ هزارنفر مسافر از شهرستان مشگین شهر،هزار و۹۸۰ نفر مسافر از شهرستان سرعین،بیش از۲ هزار نفر مسافر از شهرستان اصلاندوز و۱۰ هزار و۵۰۷ نفر مسافرنیز از سایر شهرستان ها به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

شیرین زاده در ۶ ماهه گذشته از افزایش ۵۲ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان نمین خبرداد و اضافه کرد:در ۶ ماهه گذشته ۶ هزار و ۸۵۸ نفر مسافر از شهرستان نمین به مقاصد مختلف جابجا شده بود که این رقم در ۶ ماهه سال قبل ۴ هزار و۵۰۰ نفر بود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت هفت پایانه مسافربری در استان اردبیل را یادآور شدو اظهار کرد: یکهزار و ۲۳۱ دستگاه ناوگان مسافری در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود:مردم و مسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اولین فرصت وقت در کمیسیون های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha