تامین منافع مردم مهمترین اولویت در واگذاری پادگان ۰۷ خرم‌ آباد است

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اختلاف نظر در خصوص پادگان ۰۷ خرم‌آباد به وحدت نظر بین تمامی ذینفعان به نفع مردم تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح پل شهدای ارتش چگنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پادگان ۰۷ خرم‌آباد برابر قانون مصوب مجلس شورای اسلامی و اوامر رهبر انقلاب اسلامی باید از شهر خارج و در گذشته اقدام لازم صورت گرفت و در جای دیگر مستقر شد.

وی افزود: اراضی پادگان ساماندهی شده و روز به روز عرصه ساماندهی آن پیش می‌رود و مسوولان استانی دست به دست هم دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: اخبار خوش اطلاع رسانی می‌شود چراکه ارتش جمهوری اسلامی و مردم لرستان در راستای مبلمان شهری حق مسلم دارند و هردو در قانون دیده شده و تلاش می‌شود اختلاف نظر به وحدت نظر تبدیل شود.

امیر حیدری افزود: هرکجا مردم به کمک احتیاج داشته باشند ، ارتش ورود می‌کند و برای برطرف کردن محرومیت زدایی تکلیف بر ما واجب است و تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ تیپ نیروی زمینی در مرزهای ایران مستقر است، اظهار کرد: نیروی زمینی در استان های سیستان و بلوچستان ، کرمان و لرستان و بخش های هرمزگان به محرومیت زدایی مشغول است و اقدامات با کیفیت انجام می‌شود.

وی افزود: پل شهدای ارتش چگنی در ۹ ماه احداث شده و در مجموع خدمت گذار مردم هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha