فرمانداران از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات استفاده کنند

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: فرمانداران استان باید از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری باشکوه و سالم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "فرهاد زیویار" روز پنجشنبه در نشست با فرمانداران شهرستان های استان اظهار کرد: برنامه ریزی و دقت عمل در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات مجلس شورای اسلامی طی سالجاری ضروری است چراکه این رویداد یکی از مهمترین وقایع سیاسی کشور محسوب می شود.

وی همچنین خواستار بررسی نیازها و کمبودهای تجهیزاتی در شهرستان ها و اعلام آن به استانداری شد و عنوان کرد: فرمانداران باید نیازهای امکاناتی و تجهیزاتی شهرستان را در راستای برگزاری بدون نقص انتخابات، به معاونین و مدیران ستادی استانداری اعلام کنند تا نسبت به تامین آنها اقدام شود.

استاندار لرستان همچنین اضافه کرد: یکی از اقدامات مهم برای مقابله با هجمه های ایجاد شده علیه نظام، طراحی و تدوین برنامه های مناسبتی مانند هفته وحدت است چراکه نامگذاری این هفته توسط بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشان دهنده بینش عمیق ایشان نسبت به اهمیت این مناسبت ها است.

زیویار افزود: مناسبت های مهمی از جمله هفته وحدت که بعد از انقلاب در تقویم کشور تدوین شدند گامی اساسی در باز پس‌گیری هویت دینی و ملی بوده و هستند و فرمانداران می بایست سریعتر برنامه های هفته وحدت را در شهرستان خود تدوین و ابلاغ نمایند.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۶۱ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان، پیش ثبت‌نام خود را قطعی کردند که این تعداد نسبت به ۴۰۸ داوطلب دور قبل، حدود سه برابر افزایش نشان می دهد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود که لرستان با ۱۱ حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha