حضور مدیران در نشست های نامزدهای پیش ثبت نامی انتخابات مجلس ممنوع است

خرم آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: حضور مدیران ادارات سطح شهرستان در نشست ها و محافل تبلیغاتی نامزدهای که برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند، ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر قهرمانی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری دلفان با بیان اینکه روند اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی با پیش ثبت نام نامزدها کلید خورده است، اظهار داشت: همکاری و همراهی مدیران با نامزدهایی که پیش ثبت نام کرده اند، بازتاب منفی خواهد داشت و موجب ذهنیت های منفی در مردم می شود.

وی افزود: امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری مردم برای ما در اولویت قرار دارد و باید تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و ستاد انتخابات در شهرستان‌ اصل بی‌طرفی را در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار دلفان، با بیان اینکه هدف ما برگزاری یک انتخابات سالم ، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم است، تاکید کرد: انتخابات باید در سلامت و امنیت کامل برگزار و به عنوان عوامل اجرایی امانتدار رای مردم باشیم.

به گفته قهرمانی ۱۰۳ نفر داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله پیش ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۹ نفر خانم و ۹۴ نفر مرد هستند.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۶۱ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان، پیش ثبت‌نام خود را قطعی کرده اند که این تعداد نسبت به ۴۰۸ داوطلب دور قبل، حدود سه برابر افزایش نشان می دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha