۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85242402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف انبار قاچاق ۱۰ میلیاردی در بهارستان

۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۲
کد خبر: 85242402
کشف انبار قاچاق ۱۰ میلیاردی در بهارستان

بهارستان - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف انبار لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سردار "کیومرث عزیزی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از دپو و جابه جایی کالاهای لوازم خانگی قاچاق در شهرستان بهارستان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده اند.

کشف انبار قاچاق ۱۰ میلیاردی در بهارستان

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار ذکر شده انواع کالای قاچاق، شامل۱۷۱ قلم لوازم خانگی، ۳۴۱ قلم لوازم آشپزخانه و ۹۷۰ قلم قطعات لوازم آشپزخانه کشف شد.

سردار عزیزی تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را بالغ ۱۰میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در شهریار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: با تلاش ماموران ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال در "شهرک صدف" شهریار کشف شد.

کشف انبار قاچاق ۱۰ میلیاردی در بهارستان

سرهنگ"سید هاشم حسینی خواه" درباره این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران حین گشت زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران، ۲دستگاه موتورسیکلت قاچاق توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی به مقر پلیس منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با بیان این که در بررسی های انجام شده مشخص شد موتورسیکلت های توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی می باشند، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت ها را ۲۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ حسینی خواه در پایان با اشاره به این که در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha