۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 5478
کد خبر: 85242529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۶۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در سواحل مَکُران کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده پایگاه دریابانی چابهار از کشف بیش از ۶۷ کیلوگرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه توسط دریابانان این پایگاه در سواحل مَکُران خبر داد.

علی حاجت پور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، دریابانان پایگاه دریابانی چابهار با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی دریایی، به سرنخ‌هایی از قصد سوداگران مرگ برای جابه جایی مواد مخدر دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار دریابانان قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و دریابانان دلاور پایگاه دریابانی چابهار در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین هدفمند و اجرای طرح مهار مسیرهای انتقال موادمخدر را در دریا و ساحل مسدود و منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند این محموله مواد افیونی را کشف کنند.
فرمانده پایگاه دریابانی چابهار تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده دریابانان، اقدام به تیراندازی کرده که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.
وی بیان کرد: دریابانان مجاهد پایگاه دریابانی چابهار در این عملیات موفق شدند،ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، یک فروند شناور، مقدار ۶۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha