۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85243138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موفقیت‌های ووشوی اردبیل نتیجه برنامه‌ریزی بلندمدت است

اردبیل - ایرنا - رئیس هیات ووشو استان اردبیل گفت: موفقیت‌های ووشوی این استان نتیجه یک برنامه‌ریزی درازمدت است و ووشوکاران اردبیلی در سال‌های اخیر در میادین مختلف پرچم پرافتخار ایران را به اهتزاز درآورده‌اند.

هوشنگ افشار روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی ووشوی اردبیل اظهار کرد: موفقیت‌های ووشو استان از سال ۱۳۹۰ شروع شده و طی سال‌های اخیر چندین قهرمان جهان در این استان پرچم کشورمان را در میادین جهانی آسیایی و بین‌المللی به اهتزاز درآورده‌اند که از جمله آنها می‌توان جواد آقایی، جعفرشیرزاد علی حسین‌پور و عرفان محرمی را نام برد.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل ادامه داد: در ادامه این موفقیت‌ها یوسف صبری موفق شد در مسابقات آسیایی با اقتدار حریفان خود را شکست داده و پرچم کشورمان را در این مسابقات مهم به اهتزاز درآورد.

وی با اشاره به سطح مسابقات هانگژو افزود: بازی‌های آسیایی بالاترین و معتبرترین و مهم‌ترین مسابقات در این قاره است که از اعتبار خاصی برخوردار است و تمامی کشورها سرمایه‌گذاری زیادی برای درخشش ورزشکاران خود در این میدان بزرگ می‌کنند تا موفق به کسب مدال شوند.

افشار اضافه کرد: در مسابقاتی در این سطح حریف آسان وجود ندارد و هر کدام از حریفان یوسف صبری عنوان‌دار بوده و حرف برای گفتن دارند اما صبری با تلاش و تمرینات فشرده و برنامه‌ریزی هیات ووشو استان و فدراسیون از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بود به طوری که توانست تمامی حریفان خود را با اقتدار شکست دهد.

رئیس هیات ووشو استان اردبیل خاطرنشان کرد: در صورت تامین زیرساخت‌های لازم ووشوی اردبیل می‌تواند بیش از پیش در میادین بین‌المللی بدرخشد و برای کشورمان مدال‌آوری کند.

وی با تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و متولیان ورزش استان اظهار کرد: در حال برنامه‌ریزی برای استقبال شایسته از این قهرمان ارزنده استان و کشورمان هستیم و به احتمال زیاد روز دوشنبه این مراسم برگزار خواهد شد.

به گزارش اسیرنا "یوسف صبری" ورزشکار اردبیلی سانداکار وزن منهای ۷۵ کیلوگرم کشورمان در مسابقات آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ دومین مدال طلای کاروان ایران را در بازی‌های آسیایی کسب کرد.

کاپیتان تیم ملی ووشو ایران در دیدار نهایی دسته ۷۵- کیلوگرم بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به مصاف فلانگ از ماکائو رفت و در همان راند نخست در ۳۰ ثانیه حریف ماکائوی را ناک اوت کرد تا دومین طلای ووشو ایران و سومین مدال طلای کاروان ورزش کشورمان را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو کسب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha