بیش از ۶ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی کردستان اهدا شد

سنندج- ایرنا- سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان گفت: بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی در اقدامی شایسته، بیش از ۶ هزار جلد کتاب از منابع آموزشی خود را به کتابخانه‌های عمومی در استان اهدا کرد.

معصومه حسنی خونسار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: کتاب‌های اهدایی شامل ۲هزار و ۱۱۶جلد کتاب از منابع آموزشی قلم‌چی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و دوم و کنکوری‌ها) و سه هزار و ۹۲۵ جلد کتاب گروه کودک از سه انتشارات (مبتکران، نردبان و پرستو) بوده است.

وی افزود: کتاب‌های اهدایی توسط انتشارات قلم چی با حضور نمایندگان این موسسه و رئیس مجمع خیرین کتابخانه ساز استان در کتابخانه مرکزی سنندج به نمایندگان کتابخانه های عمومی تحویل داده شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان با بیان اینکه ارزش کتاب‌های اهدایی را بیش از ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: کتاب‌های اهدایی به زودی در قفسه‌های ۵۳ باب کتابخانه عمومی استان قرار می گیرد تا علاقمندان و بویژه متقاضیان حضور در کنکور سراسری از آن ها استفاده کنند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد قلم چی، اظهار کرد: این بنیاد هر سال علاوه بر فعالیت‌های عام المنفعه، اقدام به اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی در مناطق مختلف کشور می‌کند و این امر در غنی سازی منابع کتابخانه‌ای بسیار تاثیرگذار است.

حسنی خونسار افزود: اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی امری ارزشمند است و می تواند علاوه بر ارتقای سرانه منابع کتابخانه ای، به جذب کتابخوانان بیشتر برای حضور در این نهاد فرهنگی کمک کند.

بنیاد علمی آموزشی قلم چی در سال‌های گذشته نیز چند هزار کتاب کمک آموزشی به کتابخانه های عمومی استان کردستان اهدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha