استاندار مازندران :مشکلات مردم با تعامل بین دستگاهی رفع شود

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: شکایت کردن و تشکیل پرونده در دستگاه قضایی و ورود دستگاه نظارتی در اجرای طرح هایی که قابلیت اجرا با مدیریت تعاملی بین دستگاهی دارد، معضل جدی برای توسعه استان شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز شنبه در جلسه شورای معادن مازندران افزود: مدیری که توانایی حل مسایل را ندارد، از مسوولیت کنار برود.

استاندار مازندران با اظهار این که بسیاری از طرح های راکد دولتی و سرمایه‌گذاری های بخش خصوصی با تعامل بین دستگاهی قابل اجرا است ، ادامه داد: اما این طرح ها به دلیل اختلاف جزیی اداری و حتی سلیقه ای کارشناسی به مرحله شکایت و تشکیل پرونده می شود.

وی نمونه بارز بی توجهی به این طرح ها را در بخش فعالیت های معادن و تعارضات محلی در مازندران عنوان کرد.

استاندار مازندران تصریح کرد: ما از فعالیت مسوولان دولتی و بخش خصوصی در حوزه معدن اصلا راضی نیستیم.

وی ادامه داد: فرآوری محصولات معدنی و جلوگیری از خام فروشی در مازندران ضروری است.
وی تاکید کرد؛ تعیین و تکلیف معادن غیر از شن و ماسه مازندران باید در اسرع وقت عملیاتی شود.
حسینی پور بیان داشت: معادن های مازندران فقط منوط به شن و ماسه نیست، تاکید می کنم تا ظرف ۱۵ روز آینده یک جلسه فوق العاده شورای معادن با دستور کار بررسی معادن دارای مجوز راکد به غیر از معادن شن و ماسه تشکیل و نسبت به بررسی و تعیین و تکلیف آن انجام شود.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: با توجه به اهمیت بهره بگیری از کریدور شمال به جنوب، باید محصولات معدنی که نیاز کشورهای خزری و cis است را در مازندران شناسایی و در حوزه فرآوری محصولات معدنی اقدام عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: معتقدم اکنون سهم حقوق دولتی معادن مازندران که به لحاظ ظرفیت معدنی رتبه سوم کشور قرار دارد، صفر است.

استاندار مازندران :مشکلات مردم را با تعامل بین دستگاهی حل و فصل کنید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha