فرماندار ویژه شاهرود: رسانه‌ها و دلسوزان نظام در ایجاد وحدت تلاش کنند

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود با بیان اینکه دشمنی و کینه معاندان نظام پایان ناپذیر است، گفت: رسانه‌ها، دلسوزان نظام و موثرین در ایجاد وحدت بین مردم تلاش کنند.

ابوطالب جلالی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سایه وحدت بین اقوام و طوایف در داخل کشور اتفاق افتاد، افزود: رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی برای رسیدن به قله بالندگی نظام راهبردهایی اساسی را برای مردم و مسئولان ترسیم کردند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر وحدت، وفاق ملی و امیدبخشی به مردم توسط کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها تاکید کردند.

فرماندار ویژه شاهرود: رسانه‌ها و دلسوزان نظام در ایجاد وحدت تلاش کنند

فرماندار ویژه شاهرود به ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته دولت اشاره کرد و گفت: وحدت بین مسلمانان و اتحاد فرق اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه اتحاد بین مسلمانان در منطقه، جهان اسلام و عرصه‌های بین‌المللی در سایه همدلی و وحدت شکل می‌گیرد، اظهار کرد: اختلاف‌زدایی و انسجام ملی و بین‌المللی بین ادیان اللهی از سیاست‌های حضرت امام‌(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

جلالی با اشاره به اینکه دشمنی معاندان نظام بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: حمایت ارزشمند ملت مسلمان ایران اسلامی از نظام، قوای سه‌گانه، خدمتگزاران به ملت و نظام باید از سوی رسانه‌ها، موثرین و دلسوزان نمود پیدا کند.

هفته وحدت فاصله ۱۲ ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) بنابر روایات اهل سنت تا ۱۷ ربیع‌الاول تاریخ ولادت حضرت محمد (ص) بنابر روایات شیعه است.

هفته وحدت سال ۱۳۶۰ با تدبیر امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری شد.

شهرستان شاهرود با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha