هنرنمایی گروه‌های موسیقی نواحی و فولکلور اقوام ایرانی در ایستگاه‌های مترو

تهران - ایرنا - معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از اجرای ویژه برنامه‌ «آوای سرزمین من» با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در مترو تهران خبر داد و گفت: گروه‌های موسیقی از استان‌های مختلف در ایستگاه‌های مترو، موسیقی نواحی و فولکلور اقوام ایرانی را اجرا می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد نقیب عصر شنبه ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت به خبرنگاران اظهار داشت: به منظور فراهم کردن لحظاتی شاد برای مسافران مترو تهران، گروه‌های موسیقی از استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی، گیلان، چهارمحال و بختیاری، فارس، مازندران و تهران در ایستگاه‌های منتخب مترو به اجرای موسیقی نواحی و فولکلور اقوام ایرانی می‌پردازند.

وی ادامه داد: ۱۰ ایستگاه مترو شامل شهید بهشتی، قلهک، امام خمینی (ره)، دروازه دولت، میدان آزادی، تئاترشهر، میدان صنعت، شادمان، ابن سینا و ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت ولیعصر(عج) میزبان مسافران شهر زیرزمینی در اجرای هنرمندان عرصه موسیقی اقوام مختلف است.

نقیب تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن هفته وحدت و به منظور هم‌افزایی و ایجاد وحدت و همدلی گروه‌های سرود نوجوانان با همکاری گروه مشکات اقدام به اجرای سرود در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران در حال برگزاری است.

برگزاری پویش «ریحانگی» و «آیات رویش» با رویکرد عفاف و حجاب
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: اجرای نمایش پرفورمنس، فضاسازی محیطی، تولید ویدئو موشن و اکران نمایشگاه‌های عکس در ایستگاه‌ها و نمایشگر سکوها با موضوع هفته وحدت از دیگر اقدامات این معاونت به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: به همین مناسبت پویش «ریحانگی» و «آیات رویش» با رویکرد عفاف و حجاب در ایستگاه‌های شهید نواب صفوی، بهارستان، شهید بهشتی، ابن سینا ، شهرری ، میدان شهدا و فرهنگسرا در حال برگزاری است.

به گفته نقیب، ویژه‌ برنامه‌های هفته وحدت در مترو تهران از ۶ تا ۱۲ مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در ایستگاه‌های منتخب در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha