۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85244354
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵ هزار پاکت شور عاطفه‌ها در مدارس مهاباد توزیع شد

مهاباد - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۱۵ هزار پاکت برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان و والدین آنان همزمان با جشن عاطفه‌ها در مدارس این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد نوذری روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ شور عاطفه ها در کانون فجر مهاباد افزود: این پاکت‌ها با هدف جمع‌آوری هدایای دانش‌آموزان و تحویل کمک‌های آنان به افراد نیازمند در مدارس مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: هدایای دانش‌آموزان به صورت همزمان مهرماه جاری در مدارس جمع‌آوری می‌شود و این کمک‌ها پس از آن در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت همان مدرسه توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: افراد خیّر نیز می‌توانند در صورت تمایل با واریز وجوه نقدی خود به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شناسه ۰۸۸۰۲۳۷۵۵۸ نزد بانک ملی شعبه مرکزی، در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مهاباد از والدین دانش‌آموزان خواست که با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت انواع کالاها خانواده‌های نیازمند را فراموش نکنند تا آنان نیز بتوانند در سال تحصیلی جدید نیازهای خود را تامین کنند.

نوذری گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سال جاری بیش از ۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در این شهرستان جمع‌آوری و قبل از بازگشایی مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: شور عاطفه‌ها امسال با شعار «در جشن عاطفه ها آینده ساز باشیم» نامگذاری شده است. جشن عاطفه‌ها رویدادی است که همه‌ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آنها در بین دانش‌آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می‌شود.

بر همین اساس امدادگران با هدف به اجابت رساندن حس همدلی بی‌نظیر مردم، مسوولیت به انجام رساندن وظیفه جمع‌آوری و توزیع هرچه سریع‌تر هدایای مردم نیکوکار را در میان دانش‌آموزان نیازمند به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند برعهده دارند.

مهاباد ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و در سال تحصیلی جدید در مجموع ۴۷ هزار دانش‌آموز در ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی این شهرستان در حال تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha