۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85244862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادران شهدا در کرج تجلیل شدند

۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰
کد خبر: 85244862
مادران شهدا در کرج تجلیل شدند

کرج - ایرنا- مادر شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم وامنیت استان البرز روز یکشنبه در آیینی با حضور مسوولان استانی و مدیریت شهری کرج تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، در آیین تجلیل از مادران شهدا که در تالار شهیدان نژادفلاح کرج و به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، رییس سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری کرج در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت های مختلف برنامه های تجلیل از خانواده های معظم شهدا را در اولویت کاری خود قرار داده است.

"امیر اشتری " افزود: امروز نیز برنامه تجلیل از مادران شهدا با همکاری اداره امور ایثارگران و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد تا مقام شامخ این مادران فداکار و صبور ارج نهاده شود.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بخش عمده برنامه های خود حول محور فرهنگ ایثار و شهادت و پیاده سازی برنامه های موثر اجتماعی قرار داده است .

به گزارش ایرنا، در این آیین برنامه های مختلفی نظیر اجرای گروه سرود دختران حاج قاسم، شعرخوانی توسط شاعران حماسی و سخنرانی تعدادی از فرماندهان پیشکسوت جنگ تحمیلی و نمایش اجرا شد.

در پایان این برنامه نیز از تعدادی از مادران معزز و گرامی شهدا و خانواده آنان تجلیل به عمل آمد.

مردم استان البرز بیش از پنج هزارو۲۵۰ شهید در دوران دفاع مقدس و در راه امنیت و دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اهدا کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha