۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 1014
کد خبر: 85241891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۸ گلزار شهدای استان البرز گلباران شد

۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85241891
۱۵۸ گلزار شهدای استان البرز گلباران شد

کرج - ایرنا - همزمان با سراسر کشور و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس، ۱۵۸ گلزار شهدای استان البرزعصر پنجشنبه با حضور مردم شهید پرورو مسوولان استانی گلباران و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین متمرکز گلباران مزار شهدای استان البرز که در آستان مقدس امامزادگان محمد (ع) و سکینه خاتون (س) کرج برگزارشد، فرماندهان نظامی، انتظامی و مسوولان استانی وشهرستانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و همچنین جمعی از نیروهای مسلح با نثار گل و فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، گفت: انقلاب اسلامی ایران متأثر و الهام گرفته از فرهنگ عاشورا است و خون‌های پاک شهیدان انقلاب اسلامی ریشه در کربلای حسینی دارد و قیام عاشورا دارد.

سلیمان رستمیان افزود: هشت سال دفاع مقدس آینه عاشورا و قیام امام حسین (ع) در دشت کربلا بود، رزمندگان اسلام فرهنگ عاشورایی را به معنای واقعی آن در جبهه های حق علیه باطل به تصویر کشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت ارزشهای نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و ارزشهای هشت سال دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کنیم، هفته دفاع مقدس درسهایی عبرت آموز و نهفته در دل خود دارد که متاسفانه در جامعه امروز بکار گرفته نمی شود.

رستمیان گفت: تمام افرادی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند باید در جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر اینکه کار برای انقلاب و شهدا باید با اعتقاد قلبی باشد، گفت: ما کارگزاران نظام به عنوان سربازان این انقلاب اگر در کار خود کوتاهی کنیم در آخرت جوابگوی شهدا و ایثارگران نخواهیم بود.

مردم استان البرز در طول هشت سال دفاع مقدس، پنج هزار و ۲۵۰ شهید را تقدیم آرمان های والای انقلاب اسلامی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha