۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85245331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان قمه کشی در ابهر روانه زندان شدند

۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۸
کد خبر: 85245331
عاملان قمه کشی در ابهر روانه زندان شدند

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: عاملان قمه کشی و شرارت در محله " شناط " که با ایجاد رعب و وحشت در بین مردم اقدام به قدرت نمایی می‌کردند با دستور مقام قضایی دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ محمد مهدیخانی روز دوشنبه با تشریح جزئیات این خبر، افزود: در پی وقوع یک مورد شرارت و قدرت نمایی با سلاح سرد در منطقه "شناط" شهرستان ابهر که باعث ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان شده بود، بلافاصله عوامل یگان امداد جهت بررسی به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: متهمان به محض حضور ماموران پا به فرار گذاشتند ولی بعد از احراز هویت، سه نفر از اراذل و اوباش نوظهور در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
سرهنگ مهدیخانی یادآور شد: متهمان دستگیر شده صراحتاً به جرم خود مبنی بر عربده کشی و قدرت نمایی با قمه اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
وی با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان به مخلان امنیت را نمی دهد، از شهروندان خواست، در مشاجرات لفظی و درگیری ها سعه صدر داشته باشند و با آرامش و یا با مراجعه به دستگاه قضایی مشکل خود را رفع کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha