۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85233929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سوداگران مرگ و کشف ۲۲ کیلو مواد مخدر در ابهر

۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85233929
دستگیری سوداگران مرگ و کشف ۲۲ کیلو مواد مخدر در ابهر

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی ابهر از کشف ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان و دستگیری چهار سوداگر مرگ خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد مهدیخانی" روز چهارشنبه در تشریح این خبر، افزود: برابر اطلاعات پلیسی مبنی بر حمل مواد مخدر از نوع تریاک از یکی از استانهای کشور به شهرستان ابهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی ادامه افزود: ماموران با شناسایی صورت گرفته، دو خودروی سواری حامل مواد مخدر را در ورودی شهر ابهر متوقف کردند.

مهدیخانی خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودروهای توقیف شده مقدار ۲۲ کیلو گرم تریاک و آلات استعمال که در داخل خودروها به صورت حرفه ای جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر تصریح کرد: در این رابطه چهار نفر دستگیر و دو دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست، به منظور برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از آسیب های مواد مخدر در صورت اطلاع از هر نوع تولید، توزیع و خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

احتکار ۲۸ تن آرد یارانه ای در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۲۷ هزار و ۸۴۰ کیلو گرم آرد احتکار شده به ارزش تقریبی پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در زنجان خبر داد.

سرهنگ "حسین بدری" اظهار داشت: در پی اطلاعات پلیسی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی (آرد یارانه ای) در پنج واحد صنفی تولیدی نان در زنجان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران بلافاصله پس از هماهنگی قضایی در معیت کارشناسان اداره جهاد کشاورزی به پنج واحد نانوایی مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از محل های یاد شده مقدار ۲۷ هزار و ۸۴۰ کیلو گرم آرد یارانه ای احتکار شده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کردند و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان تحویل مرجع شدند.

سرهنگ بدری افزود: پلیس با محتکران کالا برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت را به سودجویان این عرصه نخواهد داد.

دستگیری ۳۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از نتیجه اجرای طرح عاصفات و دستگیری ۳۲ نفر توزیع کننده و معتاد متجاهر و کشف ۲ کیلو و ۱۳۰ گرم مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ " محسن غنیمتی" در این باره بیان داشت : طرح عاصفات با هدف پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی نقاط مختلف شهرستان خدابنده با حضور عوامل انتظامی شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۲ نفر توزیع کننده مواد و ۹ معتاد متجاهر دستگیر شدند که از آنها ۲ کیلو و ۱۳۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه همه متهمان به مرجع قضائی و معتادین متجاهر به کمپ معرفی شدند، گفت: هدف از اجرای این طرح، ناامن کردن فضا برای سوداگران مرگ و مخلان امنیت است و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف ۸۰۶ گرم طلای قاچاق در ایجرود

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از کشف ۸۰۶ گرم طلای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری ۲ نفر خبر داد.

سرهنگ "محمد معصومی راد " در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان ایجرود در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شده و آن را با اجرای طرح ایست و بازرسی در محور" ایجرود - بیجار "با دو سرنشین متوقف کرده و مورد بازرسی قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۸۰۶ گرم طلای قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل کشف کردند.

این مقام انتظامی شهرستان با اعلام اینکه ارزش طلاهای کشف شده بنابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورده شده است، گفت: هر ۲ متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ معصومی راد خاطر نشان کرد: یکی از دلایل موفقیت سارقان، طمع مال باختگان است که با در اختیار گذاشتن اموال خود به آنها زمینه کلاهبرداری را فراهم می آورند، از شهروندان می خواهیم هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و مانع بروز اقدامات مجرمانه توسط هنجارشکنان و کلاهبرداران شوند.

کشف ۱۰۸ راس دام سبک فاقد مجوز در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۱۰۸ راس دام سبک فاقد مجوز حمل به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در زنجان خبر داد.

سرهنگ"حسین بدری " بیان داشت: در پی کسب خبر مبنی بر حمل احشام فاقد مجوز با یک دستگاه خودرو کامیون، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در آزادراه تبریز-زنجان خودرو مذکور را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در ادامه در بازرسی از خودرو مذکور تعداد ۱۰۸ راس دام سبک فاقد مجوز حمل و دامپزشکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اعلام اینکه ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شده که تحت رسیدگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha