۱۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷
کد خبر: 85245488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پدر شهید هاشمی: مزدوران وطن‌فروش فرزندم را به شهادت رساندند

کرمان - ایرنا - پدر سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی که هشتم مهر سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات زاهدان به دست تروریست های کوردل به شهادت رسید، گفت: بنده و شهید طبق فرمایش مقام معظم رهبری و اعتقاد شخصی، هیچ مشکلی با برادران اهل سنت نداشته، نداریم و نخواهیم داشت و افرادی که شهید هاشمی را به شهادت رساندند نه شیعه بودند و نه سنی بلکه یک مشت مزدور وطن فروش بودند.

به گزارش ایرنا، سید علی هاشمی روز دوشنبه در آیین نخستین سالگرد شهادت فرزند شهیدش با حضور فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان، خانواده شهدا، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان شهید، جمعی از سران طوایف و مولوی‌های سیستان و بلوچستان در حسینیه ثارالله کرمان افزود: برادران اهل سنت با حضورشان در آیین بزرگداشت شهید هاشمی بر ما منت گذاشتند و من دست تک تک این افراد را می بوسم.

وی با بیان اینکه من یقین داشتم حمیدرضا به شهادت می رسد و این اواخر یقینم کامل تر شده بود که به زودی به فیض شهادت نائل می آید تصریح کرد: اما هیچ پدری نمی تواند اینچنین موضوعی را به زبان بیاورد.

پدر سردار شهید هاشمی با بیان اینکه بعد از شهادت فرزندم ۲ رکعت نماز شکر خواندم که فکر می کنم مورد رضایت خداوند قرار گرفت گفت: خدا را شکر می کنم که فرزندم به آرزویش رسید.

آیین سالگرد شهادت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی در حسینیه ثارالله با حضور مسئولان کشوری و استانی، فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان و جمعی از خانواده شهدا، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان شهید، جمعی از سران طوایف و مولوی‌های سیستان و بلوچستان و خبرنگاران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha