فرمانده سپاه ثارالله کرمان: شهید هاشمی مانند حاج قاسم روحیه مردم‌یاری داشت

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی که سال گذشته در زاهدان به شهادت رسید، مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدا روحیه مردم دوستی و مردم‌یاری داشت.

به گزارش ایرنا، سردار محمدعلی نظری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل خصوصیاتی چون مردم دوستی و مردم داری که در وجود شهید بزرگوار سید حمیدرضا هاشمی بود، ۲ برنامه توزیع جهیزیه و افتتاح ۱۱۰ منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد با مشارکت سپاه در سالگرد شهادت شهید هاشمی اجرا می شود تا نشان دهیم که مرام شهدا ادامه دارد و ما دنباله رو راه آنها هستیم.

وی تصریح کرد: نخستین سالگرد شهادت سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی ۱۰ مهر در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود و یاد این شهید بزرگوار را گرامی می داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: سردار شهید هاشمی، هشتم مهر سال گذشته به صورت هدفمند توسط ایادی تروریسم وهابی به شهادت رسید و به علت اینکه در این روز و در سیستان و بلوچستان مراسمی برای شهدا برگزار می شود، تصمیم گرفتیم که سالگرد شهید هاشمی را در کرمان و زادگاه ایشان، در هشت مهر با حضور خانواده این شهید و مردم برگزار کنیم.

شهید سید حمیدرضا هاشمی که هشت سال در واحدهای عملیات و اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان فعالیت داشت در مسئولیت رییس اطلاعات این نهاد در استان، روز جمعه هشتم مهرماه سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات زاهدان به دست تروریست‌های کوردل به آرزویش که همان شهادت بود و بارها گفته بود، رسید.

پیکر این شهید بنا به وصیت وی مبنی بر مجاورت با مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان بسیجی شهیدش در گلزار شهدای شهر کرمان به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha