معلمان و دانش آموزان خلاق در کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شوند

یاسوج - ایرنا- رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان و دانش آموزان خلاق و نوآور استان در برنامه سیمای مدرسه معرفی می شوند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:سید ولی موسوی روز سه شنبه افزود: معرفی معلمان و دانش آموزان خلاق به منظور ایجاد انگیزه برای انجام کارهای خلاقانه انجام می گیرد.

وی بیان کرد:پخش برنامه جدید «سیمای مدرسه» در کهگیلویه وبویراحمد نیمه دوم مهرماه امسال از شبکه استانی دنا آغاز می شود.

موسوی تاکید کرد: به منظور آشنایی مردم ، مسئولان و اولیای دانش‌آموزان با فعالیتها و طرحها و برنامه های آموزش و پرورش در سطح مدارس، اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با مشارکت سیمای مرکز استان اقدام به تهیه و پخش برنامه تلویزیونی با عنوان سیمای مدرسه کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه سیمای مدرسه در سال تحصیلی گذشته با موضوعات مختلف آموزشی، پرورشی و فرهنگی در شهرستانهای پرجمعیت استان تهیه و پخش شد گفت: نخستین برنامه سیمای مدرسه در سال تحصیلی جاری از هفته آتی در مدارس شهرستان بویراحمد تهیه و پخش خواهد شد.

موسوی افزود: در برنامه جدید سیمای مدرسه علاوه بر شور ونشاط دانش آموزان در محیط کلاس و مدرسه،طرحها و برنامه های آموزشی و پرورشی و مسائل و مشکلات مدارس از دیدگاه معلمان و دانش آموزان نیز مطرح خواهد شد.

موسوی بیان کرد: این برنامه به مرور در اقصی نقاط استان کهگیلویه وبویراحمد تهیه و پخش خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: رسانه های ارتباطی جمعی می توانند به عنوان پلی میان مدارس به منظور بهبود کیفیت تعلیم و تربیت نقش آفرینی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha