تجلیل از برگزیدگان سینمای کهگیلویه وبویراحمد در جشن مهر سینمای ایران

ایرنا- یاسوج- ۵۰ نفر از فعالان عرصه سینما کهگیلویه وبوراحمد همزمان با سراسر کشور در دومین جشن سینمای مهر ایران در رشته‌های مختلف کارگردانی، تدوین، بازیگری، صدابرداری، پیشکسوت، مدیران سینما و موسسه فیلمسازی در آئین تجلیل از منتخبان سینمایی استان در سالن سینما هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد دوشنبه شب در مراسم یادشده اظهار داشت: این برنامه دومین رویداد سینمایی استان در یک هفته اخیر است.

امین درخشان برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران در سراسر کشور را از مهم ترین توفیقات سازمان سینمایی کشور در دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: برگزاری این برنامه علاوه بر تکریم سینماگران مصداق عینی تحقق عدالت در حوزه سینما در سطح استان ها است.

دومین جشن سینمای مهر ایران (با شعار اخلاق آگاهی و امید) به همت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری و با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

دومین جشن سینمای مهر ایران در ۳۱ استان کشوربرگزار شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آغاز دومین دوره از این رویداد فرهنگی در خراسان رضوی زده شد و ۲۹ شهریورماه جشن مهر سینمای ایران در مشهد مقدس برگزار شد.

در ادامه ۳۰ شهریور نیز ۲ استان هرمزگان و چهارمحال و بختیاری میزبان برگزاری جشن مهر سینمای ایران بودند.

از چهار مهرماه روند برگزاری جشن مهر سینمای ایران در استان‌ها سرعت بیشتری به خود گرفت و استان‌های البرز، آذربایجان شرقی و گلستان برنامه‌های خود را اجرا کردند.

جشن مهر سینمای ایران در پنجم مهرماه در استان‌های زنجان، آذربایجان غربی، سمنان و لرستان برگزار شد.

۶ مهرماه سال‌جاری و همزمان با جشن مهر سینمای ایران در پایتخت، خراسان شمالی، مازندران، کردستان و کرمان برنامه‌های این جشن برگزار شد.

این جشن همچنین هشتم مهرماه در اصفهان، ۹ مهر ماه در سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، بوشهر و مرکزی برگزار شد.

و در نهایت در تاریخ ۱۰ مهرماه استان‌های کرمانشاه، گیلان، ایلام، خوزستان، قزوین، قم، فارس، اردبیل همدان، کهگیلویه و بویراحمد و یزد میزبان این رویداد بودند.

این رویداد فرهنگی در تهران ۱۳ مهرماه برگزار خواهد شد. بدون شک جشن مهر سینمای ایران فرصت مغتنمی است تا ظرفیت‌های مغفول استان‌ها به نحو احسن شناسایی شده و مورد توجه و تقدیر قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha