یزدی‌ها در ۶۰۰ مسجد، میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) را جشن گرفتند

یزد- ایرنا- جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم حضرت محمد بن‌ عبدالله (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) دوشنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم در بیش از ۶۰۰ مسجد در شهرها و مناطق روستایی استان یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم‌ معنوی که شاهد حضور پرشور خانواده‌ها به خصوص نوجوانان و جوانان بودیم توسط اساتید حوزه و دانشگاه در خصوص فضایل و مناقب پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد (ع) و همچنین امام جعفر صادق (ع) مطالبی ارائه شد.

در ادامه تعدادی از مداحان اهل بیت عصت و طهارت (ع) در خصوص میلاد پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) ششمین امام شیعیان به مداحی و مدیحه‌سرایی پرداختند و بر تداوم شناخت و حرکت در مسیر ائمه طاهرین (ع) تاکید کردند.

همچنین تعدادی از زوج‌های جوان به میمنت میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند و توزیع شربت و شیرینی و آذین بندی و چراغانی کوی و برن از دیگر برنامه‌هایی بود که انجام شد.

مشابه این مراسم‌های معنوی در برخی از امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار شد و مردم ولایتمدار و نوجوانان و جوانان انقلابی استان بار دیگر عشق و ارادت قلبی خود را به خاندان اهل بیت (ع) نشان دادند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از سه هزار مسجد و حسینیه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha