کمک ۱۵ میلیارد ریالی بنیاد علوی برای خرید ملزومات آموزشی در سردشت

مهاباد - ایرنا - دبیر نهاد بنیاد علوی سردشت گفت: در راستای کمک به ارتقای وضعیت آموزشی، این بنیاد ۱۵ میلیارد ریال برای خرید ملزومات آموزشی این شهرستان کمک کرد.

ناصر عابدی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرحله نخست از محل این کمک، ۵۷۰ صندلی ویژه دانش آموزان خریداری و تحویل مدارس مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان سردشت داده شد.

وی اضافه کرد: سایر ملزومات مورد نیاز باتوجه به اعلام نیاز آموزش و پرورش خریدار خواهد شد.

وی افزود: این نهاد پارسال نیز ۳۰ میلیارد ریال برای بهبود مبلمان شهری و تجهیز بوستان‌های روستایی این شهرستان به لوازم ورزشی و بازی هزینه کرد.

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: همچنین از سوی بنیاد علوی برای ۱۰ روستای کم برخوردار ۲ شهرستان سردشت و میرآباد مجموعه بازی شامل تاب، الاکلنگ، سرسره با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد ریال خریداری شد.

وی یادآور شد: این بنیاداردیبهشت ماه امسال یک هزار مترمربع از فضای مساجد شهرستان با ۱۵ میلیارد ریال فرش کرده است.

به گزارش ایرنا، بنیاد علوی بازوی محرومیت‌زدایی و مجری طرح‌های فرهنگی، اجتماعی و حمایتی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است و در سال ۱۳۸۴، پس از تغییر ساختار معاونت محرومین بنیاد مستضعفان تاسیس شد.

تمرکز بر توانمندسازی محرومین با بهره‌گیری از همه تجربیات موفق و کارآمد ملی و بین المللی از وظایف اصلی این بنیاد به شمار می‌رود. بنیاد علوی ذیل طرح توسعه الگوی جامع آبادانی و پیشرفت مناطق محروم تلاش می‌کند به صورت جامع و همه جانبه و با «مشارکت» مردم در روند پیشرفت و آبادانی خود، زمینه‌های رشد و توانمندی هموطنان را فراهم آورد.

شهرستان مرزی سردشت با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha