پلیس راه مازندران: هواداران نساجی از رانندگی هیجانی پرهیز کنند

ساری- ایرنا- رئیس پلیس راه مازندران از هواداران تیم فوتبال نساجی که برای تماشای بازی این تیم با الهلال عازم تهران شدند خواست تا در مسیر برگشت با توجه به ورود همزمان خودروها به جاده‌های مازندران از رانندگی هیجانی پرهیز کنند.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عمده هواداران نساجی پیش از ظهر امروز عازم تهران شدند و زمان بازگشت‌ به ساعات نیمه‌شب نزدیک می‌شود، بنابراین احتمال خستگی دارد بنابراین توصیه می شود که با هوشیاری کامل رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: هواداران و رانندگان فارغ از هر نتیجه‌ای که در بازی امشب رقم می‌خورد در مسیر برگشت از رفتارهای هیجانی در هنگام رانندگی پرهیز کنند تا حادثه‌ای رخ ندهد.

جهان‌تاب تصریح کرد: ضمن آرزوی پیروزی تیم نساجی از همه هواداران می‌خواهیم که در مسیر برگشت شتاب بی‌مورد نداشته باشند و در مکان مناسب استراحت کافی داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: همکاران ما در تمام مسیر به ویژه پلیس راه گدوک و سوادکوه حضور چشمگیری دارند و قطعا با تخلفات حادثه‌ساز همکاران بدون اغماض برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: تعداد تیم‌های مستقر محسوس و نامحسوس راهور در محور سوادکوه افزایش یافته و تا پایان سفر نظارت ویژه بر این محور ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نساجی مازندران امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الهلال عربستان می‌رود تا نخستین مسابقه خانگی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نیمار جونیور و یارانش برگزار کند. تقابلی که با توجه به برد نساجی در دیدار نخست مقابل مومبای سیتی هند و صدرنشینی تیم مازندرانی در جدول گروه D برای شاگردان سید مهدی رحمتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و برای الهلالِ پرستاره نیز با توجه به کسب یک امتیاز از مسابقه نخست بسیار پراهمیت است.

نساجی دومین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند، اما این مسابقه نخستین بازی خانگی نساجی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. تیم فوتبال نساجی در نخستین دیدار توانست تیم فوتبال مومبای هند را در زمین حریف با نتیجه ۲ – ۰ شکست داد.

طبق اعلام رسانه‌ها الهلال با نظر ژرژ ژسوس سرمربی این تیم یاسین بونو، سرگئی میلینکوویچ و روبن نوس را در سفرش به تهران همراه ندارد و کالیدو کولیبالی، مایکل دلگادو، مالکوم، نیمار و میتروویچ ستاره‌هایی هستند که الهلال را برای مسابقه با نساجی در تهران همراهی می‌کنند.

تقابل مهم نساجی با الهلال که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۱ مهر در تهران برگزار می‌شود را «ما نینگ» داور مطرح چینی قضاوت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha