جاده‌های تهران ـ شمال در تسخیر نساجی‌چی‌ها

ساری-  ایرنا- مسیرهای منتهی به تهران از مازندران به ویژه سوادکوه به تسخیر هواداران نساجی در آمده است؛ تردد خودروهایی با پرچم‌های نساجی و توقف هواداران در برخی نقاط حاشیه‌ این جاده‌ها یک بار دیگر ساعاتی فوتبالی را برای این مسیرهای پرتردد ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دوستداران تیم فوتبال نساجی مازندران از صبح امروز –سه‌شنبه ۱۱ مهر- برای حضور در ورزشگاه آزادی و تشویق تیم محبوب‌شان در یکی از تاریخی‌ترین مسابقات این تیم راهی تهران شده‌اند. استمرار خانه‌به‌دوشی‌های نساجی در سال‌های اخیر سبب شده که یک بار دیگر جاده‌های منتهی به تهران از مازندران و در رأس آن‌ها جاده سوادکوه رنگ و رویی فوتبالی به خود بگیرد.

این نخستین بار نیست که نساجی‌چی‌ها برای تشویق تیم‌شان رنج طی کردن مسیری چند ساعته را به جان می‌خرند و عاشقانه خستگی‌های سفر را به خاطراتی خوش تبدیل می‌کنند، اما تفاوت این سفر نساجی‌چی‌ها به تهران، سفر برای تشویق تیم‌شان در مقابل پرافتخارترین تیم قاره کهن و پرستاره‌ترین تیم حال حاضر فوتبال آسیا در معتبرترین رقابت‌های فوتبال این قاره است؛ نساجی- الهلال.

گروه‌های پرتعداد هواداران نساجی که طی دو روز اخیر موفق به تهیه بلیت تماشای این مسابقه شدند از صبح امروز عازم تهران شدند. عده‌ای با اتوبوس‌هایی که از سوی باشگاه یا بخش خصوصی یا حتی برخی نهادهای عمومی تهیه شده‌اند عازم تهران شدند و خیلی‌ها نیز با خودروهای شخصی به پایتخت رفتند. برخی از موتورسواران هوادار نساجی نیز در این سفر همراه سایر هواداران شدند.

جاده‌های تهران ـ شمال در تسخیر نساجی‌چی‌ها

هرچند که در محورهای چالوس و هراز نیز از صبح امروز تردد هواداران نساجی قابل مشاهده بود، اما طبیعتا بیشترین حجم ترددهای هواداران نساجی امروز نیز مانند نوبت‌های پیشین، در جاده سوادکوه ثبت می‌شود. صبح روز ۱۱ مهر در خیابان‌های قائمشهر تردد خودروهایی با شیشه‌نوشته‌ها و پرچم نساجی به شکل برجسته و قابل توجهی مشاهده می‌شد. در انتهای خیابان تهران این شهر نیز استقرار گروه‌های هواداری کاملا قابل مشاهده بود.

در برخی نقاط خروجی قائمشهر به سمت سوادکوه و تهران نیز تجمع خودروهای تزیین شده با پرچم و شیشه‌نوشته‌های نساجی چشمگیر بود. خودروهایی که به مرور وارد جاده سوادکوه شدند و یک بار دیگر تصاویری زیبا از هواداری فوتبال را به ثبت رساندند. نکته قابل توجه این‌که در بین خودروها پلاک شهرهای مختلف مازندران و حتی پلاک استان گلستان هم مشاهده می‌شد.

عده‌ای از هواداران نیز با توقف در برخی نقاط این محور و جشن و پایکوبی به افتخار تیم‌شان تصاویری جذاب از هواداری و فوتبال‌دوستی را ثبت کردند. فضای مجازی و صفحه‌های هواداری نساجی پر از فیلم و عکس‌هایی است که از سفر نساجی‌چی‌ها به تهران توسط هواداران ثبت شده و به اشتراک گذاشته شده است.

جاده‌های تهران ـ شمال در تسخیر نساجی‌چی‌ها

تیم فوتبال نساجی مازندران امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الهلال عربستان می‌رود تا نخستین مسابقه خانگی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نیمار جونیور و یارانش برگزار کند. تقابلی که با توجه به برد نساجی در دیدار نخست مقابل مومبای سیتی هند و صدرنشینی تیم مازندرانی در جدول گروه D برای شاگردان سید مهدی رحمتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و برای الهلالِ پرستاره نیز با توجه به کسب یک امتیاز از مسابقه نخست بسیار پراهمیت است.

نساجی دومین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کند، اما این مسابقه نخستین بازی خانگی نساجی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود. هرچند که به دلیل ماجرای خانه‌به‌دوشی نساجی این مسابقه را نمی‌توان چندان هم خانگی دانست. با این حال نساجی فردا میزبان است و الهلال مهمان.

جاده‌های تهران ـ شمال در تسخیر نساجی‌چی‌ها

طبق اعلام رسانه‌ها الهلال با نظر ژرژ ژسوس سرمربی این تیم یاسین بونو، سرگئی میلینکوویچ و روبن نوس را در سفرش به تهران همراه ندارد و کالیدو کولیبالی، مایکل دلگادو، مالکوم، نیمار و میتروویچ ستاره‌هایی هستند که الهلال را برای مسابقه با نساجی در تهران همراهی می‌کنند.

تقابل مهم نساجی با الهلال که ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۱۱ مهر در تهران برگزار می‌شود را «ما نینگ» داور مطرح چینی قضاوت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha