مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل - ایرنا - سرپرست هیات ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل گفت: مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور فردا پنجشنبه ۱۳ مهرماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

ساسان ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت، مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور با عنوان "جام وحدت" روز پنجشنبه ۱۳ مهرماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این مسابقات با حضور ورزشکارانی از ۲۰ استان کشور برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل بیان کرد: متولدین ۱۱ دی ماه سال ۱۳۸۲ تا ۱۰ دی ماه سال ۱۳۸۵ می‌توانند در مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور شرکت کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: این مسابقات در پنج وزن ۵۵ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم و مثبت ۹۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم برگزار می‌شود.

وی اعضای هر تیم را هشت نفر اعلام کرد و گفت: هر تیم با پنج ورزشکار ، ۲ مربی و یک نفر به عنوان سرپرست در این مسابقات حضور خواهند داشت.

سرپرست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این رقابت‌ها اندیشیده شده است، ادامه داد: امیدواریم اردبیل میزبان شایسته‌ای برای ورزشکاران و میهمانان حاضر در این مسابقات باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha