مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور در اردبیل آغاز شد

اردبیل - ایرنا - مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور با حضور ۷۵ کشتی‌گیر از سراسر کشور در اردبیل آغاز شد

سرپرست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور با عنوان "جام وحدت" به‌مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و بزرگداشت هفته وحدت به میزبانی اردبیل در حال برگزاری است.

ساسان ابراهیمی اظهار کرد: در این رقابت‌ها که در سالن شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل در حال برگزاری است ، کشتی‌گیرانی از ۱۵ استان شرکت کرده‌اند.

وی اعضای هر تیم را هشت نفر اعلام کرد و گفت: هر تیم با پنج ورزشکار ، ۲ مربی و یک نفر به عنوان سرپرست در این مسابقات حضور دارد.

وی با بیان اینکه متولدین ۱۱ دی ماه سال ۱۳۸۲ تا ۱۰ دی ماه سال ۱۳۸۵ حق شرکت در مسابقات کشتی پهلوانی جوانان کشور را دارند، اضافه کرد: این مسابقات در پنج وزن ۵۵ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلوگرم، ۷۰ تا ۸۰ کیلوگرم، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم و مثبت ۹۰ تا ۱۲۰ کیلوگرم برگزار می‌شود.

سرپرست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان اردبیل با اشاره به سطح مسابقات، بیان کرد: سطح کمی و کیفی این مسابقات بسیار خوب است و تمامی استان‌ها با ورزشکاران مطرح خود در این رقابت ها شرکت کرده‌اند.

ابراهیمی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این رقابت‌ها اندیشیده شده است، ادامه داد: امیدواریم اردبیل میزبان شایسته‌ای برای ورزشکاران و میهمانان حاضر در این مسابقات باشد.

وی گفت: برگزاری مسابقاتی در این سطح علاوه بر رشد و توسعه ورزش استان باعث معرفی و شناساندن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha