۸۰ خودروی قاچاق سوخت در نتیجه رصد پمب بنزین های جیرفت توقیف شد

جیرفت- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: حدود ۸۰ خودرو که در مشک سوختگیری کرده اند در نتیجه رصد پمب بنزین های شهر جیرفت توقیف و چند نفر از کارکنان نازل های سوخت هم بازداشت شده‌اند.

افشین صالحی‌نژاد روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با اهالی رسانه جنوب کرمان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت دوربین های جایگاه های سوخت را رصد می کنیم و از پایین ترین سطح یعنی کارکنان پای نازل های سوخت تحت نظارت هستند.

وی با بیان اینکه این پیگیری ها ادامه خواهد داشت افزود: به سراغ مسئولان جایگاه های سوخت هم خواهیم رفت و پرونده برخی از آنها نزد معاون دادستان در حال رسیدگی است.

صالحی‌نژاد در رابطه با تخلفات انتخاباتی نیز گفت: هر نامزد انتخاباتی در محور قانون باشد طرفداران او هم در محور قانون عمل می کنند و اگر تخلفی رخ دهد، قبل از تشکیل پرونده و پیش از تعیین صلاحیت به شورای نگهبان اعلام می کنیم.

وی تاکید کرد: تعارفی نداریم و اگر مدیر اجرایی هم قصوری داشته باشد که نتیجه آن موجب زحمت برای مردم باشد آن را دنبال می کنیم.
به گزارش ایرنا موقعیت خاص جغرافیایی جنوب استان کرمان و نزدیکی با استان های مرزی کشور در جنوب و شرق کشور سبب شده که انگیزه برای قاچاق سوخت افزایش پیدا کند و این موضوع بر کمبود سوخت در جنوب کرمان تاثیر می گذارد.

جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha