۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 85251595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مالکان چند جایگاه‌ سوخت منوجان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب منوجان از برخورد دستگاه قضایی با مالکان جایگاه‌های متخلف عرضه سوخت گازوئیل و بنزین در این شهرستان خبر داد و گفت: تعدادی از جایگاه‌داران سوخت منوجان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، مصیب آسیابانی گفت: در راستای حفظ حقوق عامه و بازدیدهای انجام شده برخی از جایگاه داران به دلیل فروش غیرقانونی سوخت که مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت دریافت می کردند تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وی افزود: از جایگاه های عرضه سوخت به طور مرتب بازدید صورت خواهد گرفت و چنانچه مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت از اشخاص دریافت کنند با آنها برخورد خواهد شد.

این مقام قضایی اظهار داشت: جایگاه داران باید از کارتخوان های مخصوص جایگاه استفاده کنند و کارتخوان های متفرقه‌ در جایگاه سوخت نباید مورد استفاده قرار گیرد.

وی هشدار داد: رانندگان وسایل نقلیه سنگین و سبک نباید مبلغی را مازاد بر قیمت سوخت به جایگاه داران پرداخت کنند و در صورت پرداخت وجه مازاد و عدم اطلاع به شماره تلفن ذیل شحص راننده به عنوان دخیل در امر قاچاق سوخت قابل پیگیری و کارت سوخت آنها غیرفعال می شود.

دادستان عمومی و انقلاب منوجان به مظنور پیشگیری از وقوع هرگونه تخلف از تمامی مردم نجیب و سخت کوش این شهرستان تقاضا کرد گزارش های مستند خود را از طریق پیام رسان روبیکا به شماره تلفن ۰۹۱۷۹۵۶۰۶۹۰ که مستقیم توسط شخص دادستان رؤیت می شود ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha