راهیابی ساروی و میرزازاده به نیمه‌نهایی

هانگژو- ایرنا- محمدهای ساوری و امین میرزازاده به نیمه‌نهایی وزن‌های ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی راه یافتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رقابت مقدماتی اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در بازی‌های هانگژو در حالی از صبح امروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی لین آن اسپورت بر روی ۳ تشک و طبق آخرین قوانین و مقرارت اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که با حضور ۱۰ نفر برگزار می‌شود، محمدهادی ساروی در دور اول با رستم آساکالوف از ازبکستان به مصاف هم رفتند که با نتیجه ۶ بر سه به نفع ساوری به پایان رسید. ساروی در این مرحله اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان را نیز ۳ بر یک شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. 

آساکالف فرنگی‌کار پا به سن گذاشته ازبکستان نایب قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۵ و نفر سوم جهان در سال ۲۰۱۹ است.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم که ۱۱ کشتی‌گیر شرکت کرده‌اند، امین میرزازاده دارنده طلا و نقره جهان در دور اول به مصاف نانتاوات پانفوک از تایلند رفت و با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. او در دور دوم آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان را ۹ بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

روز گذشته نیز در چهار وزن نخست ۲ نشان نقره و یک برنز توسط امین کاویانی‌نژاد، ناصر علیزاده و سید‍دانیال سهرابی در اوزان ۷۷، ۸۷ و ۶۷ کیلوگرم برای کشورمان بدست آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha