وزیر اقتصاد از ژیمناست تاریخ‌ساز گلستان در بازی‌های آسیایی هانگژو تجلیل کرد+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گلستان به میزبانی گنبدکاووس از «مهدی الفتی» ورزشکار گلستانی مدال‌آور بازی‌های آسیایی «هانگژو» تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، الفتی در فینال پرش خرک با کسب نشان نقره این رقابت‌ها و ایستادن بر سکوی نایب قهرمانی نخستین مدال تاریخ این رشته را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.

این ملی‌پوش گلستانی در رقابت با رقبای سرسختش در فینال رقابت‌های پرش خرک با کسب ۱۴.۷۸۳ امتیاز موفق به کسب مدال نقره شد.

در این رشته واتورا تانیگاوا از ژاپن با کسب ۱۵.۱۶ امتیاز به نشان طلا و محمد شارول از مالزی با کسب ۱۴.۴۶۶ امتیاز به نشان برنز این دوره از رقابت‌ها رسیدند.

خاندوزی صبح امروز و در بدو ورود به گنبدکاووس با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ پنج شهید گمنام این شهرستان مرزی ادای احترام کرد.

شرکت در جلسه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی و بررسی پروژه‌های کلان استان گلستان، دیدار با ائمه جمعه اهل سنت، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با خانواده مددجو، بازدید از ۲ واحد تولیدی (یاران بهار و کاسپین طلایی چیکا) و زیارت مرقد مطهر امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس از دیگر برنامه سفر یک‌ روزه وزیر امور اقتصادی و دارایی به این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha