سردار رادان: پلیس ولایت مدار، امنیت مردم را خط قرمز خود می داند

شهرری - ایرنا - فرماندهی انتظامی کل کشور در مراسم تجدید میثاق با امام راحل گفت:پلیس همواره در مدار ولایت و زیر نظر منویات امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و برای حفظ امنیت و آسایش مردم و کشور از جان و آسایش خود گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا از حرم امام خمینی (ره)، مراسم تجدید میثاق و بیعت فرماندهی و نیروهای انتظامی با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی روز پنجشنبه با حضور مقامات انتظامی و تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) در جوار این حرم برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان در این مراسم اظهار کرد : امام خمینی (ره) مردی بود از جنس مردم که با اخلاص و تقوایی که داشت توانست روحیه استکبار ستیزی را در بین ملت ایجاد کند و به شعار "نه شرقی، نه غربی" معنا ببخشد.

فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است گفت: امروز پلیسی داریم که از جنس مردم است. پلیسی که همواره در مدار ولایت بوده و برای حفظ امنیت و آسایش کشور از جان و آسایش خود گذشته است.

وی افزود: ما تنها در سال ۱۴۰۲ در راستای حفظ امنیت کشور و دوری ملت از هر خطر احتمالی ۵۰ شهید داده ایم.

سردار رادان ضمن ارج نهادن به آرمان ها و منش امام راحل (ره) تصریح کرد: امروز در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) جمع شده ایم تا مجدد با امام خودمان عهد ببندیم که همواره جان و آسایش خود را فدای امنیت مردمی کنیم که ولی نعمت ما هستند و در این مسیر هیچ چشم‌داشتی نخواهیم داشت.

تولیت حرم امام خمینی (ره) : در مسایل امنیتی در قیاس با کشورهای منطقه در رتبه اول هستیم

سردار رادان: پلیس ولایت مدار، امنیت مردم را خط قرمز خود می داند

حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق نیروهای انتظامی با آرمان های امام خمینی (ره) گفت: امنیت شرط اساسی زندگی انسان است. یکی از لازمه های با تأمین امنیت، از بین بردن بستر ایجاد نا امنی است و یکی از عوامل ایجاد بستر نا امنی، مشکلات اقتصادی مردم است.

تولیت مرقد مطهر امام خمینی (ره) ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی افزود: ما در مسائل امنیتی در قیاس با کشورهای منطقه در رتبه اول هستیم.

سید حسن خمینی ادامه داد : این امنیت را در درجه اول مدیون شهدایی هستیم که بدون هیچ چشم‌داشتی از جان خود برای حفظ این کشور عزیز گذشته‌اند.

سردار رادان: پلیس ولایت مدار، امنیت مردم را خط قرمز خود می داند

فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان، افسران، نیروها و کارکنان سازمان انتظامی کشور همزمان با آغاز هفته انتظامی (فراجا) با آرمان‌های والای امام راحل تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از حرم امام خمینی (ره)، سردار احمد رضا رادان فرمانده نیروی انتظامی، فرماندهان، افسران ارشد، نیروها و کارکنان سازمان انتظامی کشور صبح امروز پنجشنبه همزمان با آغاز هفته فراجا ضمن حضور در مرقد امام راحل، با آرمان‌های والای ایشان و شهدای انقلاب اسلامی عهدی دوباره بستند.

در این مراسم شرکت کنندگان با اهدای تاج گل، قرائت فاتحه و زیارت نامه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

غبارروبی مزار شهدا از برنامه های امروز فرماندهی و نیروهای فراجا خواهد بود.

سخنگوی فراجا، هفته انتظامی را امسال از پنجشنبه سیزدهم مهرماه با غبارروبی مزار شهدا و پایان آن را چهارشنبه نوزدهم مهرماه اعلام کرد.

سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی پلیس تصریح کرد: شعار امسال هفته انتظامی «شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» انتخاب شده تا در سایه مشارکت و همکاری مردم و خدمت بی منت پلیس، امنیت و آرامش در ابعاد مختلف برقرار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha